اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد لرستان:

68 هزار خانوار لرستانی تحت پوشش کمیته امداد هستند

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان گفت: 68 هزار خانوار لرستانی تحت پوشش کمیته امداد هستند.

68 هزار خانوار لرستانی تحت پوشش کمیته امداد هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، ولی الله منتظری روز جمعه در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه شهرستان خرم‌آباد گزارش عملکردی را در بخشی از حوزه‌های کمیته امداد لرستان ارائه داد و گفت: 14 اسفند تا 20 اسفند به عنوان هفته کمیته امداد و احسان و نیکوکاری نامگذاری شده است.

وی افزود: در اسلام تاکید فراوانی به احسان و نیکوکاری شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان گفت: 37 میلیارد ریال اعتبار از ابتدای سال جاری تاکنون برای درمان مددجویان تحت پوشش این نهاد در استان هزینه شده است.

وی یادآور شد: در سال جاری 56 هزار نفر از افراد تحت پوشش این نهاد از خدمات درمانی و حمایتی کمیته امداد بهره‌مند شده‌اند.

مدیرکل کمیته امداد لرستان افزود: توانمندسازی حوزه فرهنگی یکی دیگر از برنامه‌های این نهاد به شمار می‌رود که اکنون برای 22 هزار و 500 دانش‌آموز و هفت هزار و 582 دانشجوی تحت پوشش خدمات گسترده‌ای انجام می‌شود.

منتظری اظهار داشت: 100 درصد هزینه‌های بستری بیماران در مراکز درمانی و بیمارستانی، 70 درصد هزینه‌های اقدامات سرپایی حوزه درمان و 100 درصد هزینه‌های افراد صعب‌الاعلاج پرداخت می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان گفت: هزینه‌های کانون‌های فرهنگی این نهاد در سال جاری 23 میلیارد و 677 میلیون ریال بوده و یک هزار و 500 نفر از افراد تحت پوشش نیز به مشهد مقدس اعزام شدند.

وی به پرداخت 360 میلیارد ریال مستمری به افراد تحت حمایت این نهاد نیز اشاره کرد و گفت: ارائه آموزش به نوعروسان در قالب 32 جلسه و برای 15 هزار نفر نیز یکی از اقدامات مؤثر این نهاد بوده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان در ادامه به ارائه خدمت به 9 هزار و 800 نوعروس استان با اعتباری معادل 28 میلیارد ریال اعتبار اشاره کرد و گفت: همچنین به 9 هزار و 300 مددجو در قالب بیمه زنان سرپرست خانوار خدماتی ارائه شده که تاکنون برای بیمه کردن این افراد 43 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

انتهای پیام/2304/ت30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول