اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد ملایر:

6 هزار و 452 خانواده زیرپوشش کمیته امداد ملایر است

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان ملایر گفت: 6 هزار و 452 خانواده زیرپوشش کمیته امداد شهرستان ملایر هستند.

6 هزار و 452 خانواده زیرپوشش کمیته امداد ملایر است

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، علی کولیوند در همایش تجلیل از نیکوکاران و خیرین شهرستان ملایر ضمن اشاره به فعالیت‌های این کمیته اظهار داشت: تعداد 12 هزار و 238 نفر زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی شهرستان هستند.

وی گفت: بیش از 3 هزار و 400 حامی در شهرستان، استان و مرکز داریم  و تعداد یک هزار و 767 نفر زن سرپرست خانوار زیرپوشش بیمه تأمین اجتماعی و بازنشستگی هستند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی ملایر افزود: تعداد یک هزار و 710 دختر در شرف ازدواج زیرپوشش کمیته داریم که از این تعداد امسال 292 نفر از آنها به خانه بخت رفتند.

وی به طرح‌های کمیته امداد ملایر اشاره کرد و گفت: این طرح‌ها شامل طرح اکرام، طرح احسان دانش‌آموزی، طرح برکت، طرح کوثر، طرح رضوان و... بودند.

کولیوند گفت: بیشتر هدف ما توانمندسازی و آموزش خانواده‌ها در راستای خوداشتغالی و خودکفایی است و امسال کمیته امداد شهرستان ملایر با ایجاد یک هزار و 921 شغل، رتبه برتر را در استان داشته است.

وی گفت: 510 خانواده در شهرستان ملایر فاقد مسکن هستند و امسال 88 مسکن برای خانواده‌های زیرپوشش کمیته امداد ساخته شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی ملایر گفت: جمع‌آوری بیش از 700 میلیون تومان از صندوق‌های صدقات، جمع‌آوری یک میلیارد و 600 میلیون تومان پرداخت زکات در 71 روستا و زیر پوشش قرار دادن یک هزار و 620 دانش‌آموز از سه منطقه جوکار، سامن و ملایر و 450 دانشجو از دیگر برنامه‌های این کمیته در سال جاری بوده است.

 انتهای پیام/89016/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول