اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

افتتاح فاز نخست اردوگاه تربیتی کمیته امداد یاسوج

انواری: 21 اردوگاه تربیتی کمیته امداد در کشور افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: با حضور سرپرست کمیته امداد امام خمینی فاز نخست اردوگاه تربیتی فرهنگی امام حسین (ع) یاسوج همزمان با 21 اردوگاه دیگر در کشور افتتاح شد.

انواری: 21 اردوگاه تربیتی کمیته امداد در کشور افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج فاز نخست اردوگاه تربیتی فرهنگی کمیته امداد در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد امروز با حضور سرپرست کمیته امداد کشور به بهره‌برداری رسید.

حسین انواری در این بازدید احداث اردوگاه‌های تربیتی فرهنگی را از جمله اقدامات خوب این نهاد در سراسر کشور خواند و اظهار داشت: همزمان با افتتاح این اردوگاه در یاسوج، در 21 نقطه دیگر کشور نیز چنین اردوگاه‌هایی افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسند و اردوگاه‌هایی نیز بازسازی و تعمیر می‌شوند.

این مسئول حمایتی در کشور ابراز داشت: کمیته امداد سال خوبی را پشت سر گذاشته و این بهترین خبر خوش ما به مردم است.

انواری اضافه کرد: از اکنون به فکر جشن‌های نیکوکاری هستیم و از همه مردم نیکوکار می‌خواهیم تا در این جشن‌ها حضوری پررنگ داشته باشند.

سرپرست کمیته امداد امام خمینی تکمیل اردوگاه تربیتی فرهنگی امام حسین (ع)‌ یاسوج را مستلزم همکاری و مساعدت مالی استاندار کهگیلویه و بویراحمد دانست و افزود: برای ادامه عملیات در این اردوگاه کسری بودجه داریم که امید است از منابع مختلف به ویژه کمک‌های استانداری بتوانیم این منابع را تأمین کنیم.

انواری ساخت باکیفیت این اردوگاه‌ها را ضروری خواند و با اشاره به نیاز زیاد به این اردوگاه‌ها در سراسر کشور ادامه داد: طبیعت زیبای استان کهگیلویه و بویراحمد و احداث این اردوگاه در کنار ساحل زیبای رود بشار می‌تواند زیبایی دوچندانی را به این اردوگاه بدهد.

وی تأکید کرد: در این اردوگاه‌ها باید بهترین نقشه و طراحی اجرا شود و در عملیات فیزیکی نیز بهترین کیفیت ممکن مدنظر باشد.

* برای تکمیل اردوگاه به 2 میلیارد تومان دیگر نیاز است

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این دیدار با اعلام جزئیات این پروژه گفت:‌ در مجموع حدود 2 میلیارد تومان در فاز نخست اردوگاه تربیتی فرهنگی حضرت امام حسین (ع) هزینه شده و برای تکمیل فاز دوم آن به حدود 2 میلیارد تومان دیگر نیاز داریم.

عبدالمجید فرهادی تصریح کرد: فاز نخست این اردوگاه شامل احداث مسجد، فضای سبز، سالن ورزشی چند منظوره و 10 کلبه اسکان است که امروز به طور کامل به بهره‌برداری می‌رسند.

وی فاز دوم این اردوگاه را شامل سلف، کلاس‌های آموزشی، مهمان‌سرا و سایر زیرساخت‌های بهداشتی و تأسیساتی دانست.

فرهادی مساحت زمین اردوگاه تربیتی فرهنگی یاسوج را 30 هزار و 625 متر مربع اعلام کرد و گفت: کارهای تربیتی و فرهنگی در این اردوگاه از سال آینده شروع خواهد شد که امید است نقش مهمی در پیشبرد اهداف کمیته امداد داشته باشد.

به گزارش فارس، سرپرست کمیته امداد در این بازدید نکات و تذکرات لازم را در خصوص نحوه اجرای نقشه‌ها، کیفیت مصالح، وضعیت اتلاف انرژی در ساختمان‌ها و مواردی از این دست را به دست‌اندرکاران این پروژه دادند.

انتهای پیام/82005/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول