اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس:

روند خودکفاسازی در کمیته امداد تدریجی باشد/ شرایط ویژه محرومیت‌ها در کهگیلویه و بویراحمد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس گفت: روند خودکفایی در کمیته امداد تدریجی باشد و این توجه به خودکفایی موجب نشود که برخی اوقات کمک‌ها را فراموش کنیم.

روند خودکفاسازی در کمیته امداد تدریجی باشد/ شرایط ویژه محرومیت‌ها در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، غلام‌محمد زارعی عصر امروز در جشن خودکفایی یک هزار و 200 خانوار مددجوی کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این نهاد حمایتی از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب بود، اظهار کرد: وقتی به کمیته امداد و خدمات آن می‌نگریم به بصیرت الهی امام راحل بیشتر پی خواهیم برد.

وی خدمات کمیته امداد در استان کهگیلویه و بویراحمد را گسترده و انقلابی دانست و گفت: استان ما به دلایل مختلف در رژیم ستمشاهی محروم نگه داشته شد که به شکرانه استقرار نظام جمهوری اسلامی و وجود چنین نهادهایی اکنون وضعیتی کاملا متفاوت با گذشته داریم.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با ذکر این سخن که خودکفایی مددجویان اقدامی ارزشمند در راستای حفظ حرمت نیازمندان است، گفت: ناگزیر از اجرای این کار هستیم ولی باید روند آن تدریجی باشد.

وی به عمق محرومیت در برخی نقاط استان اشاره کرد و گفت: در بسیاری از مناطق جوانان و خانوارها نیازمند به کار و اشتغال هستند که لازم است همه و نه تنها یک نهاد برای این مهم اقدامات عملی داشته باشند.

زارعی عنوان کرد: از همین رو و برای اینکه برخی از خانوارها با مشکل روبه‌رو نشوند نباید اقدامات به صورت دفعی باشد.

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی اقدامات کمیته امداد در این استان را خوب و ارزنده معرفی کرد و افزود: همه باید این نهاد را یاری رسان باشیم و اگر گرهی در کار آن‌ها باشد به عنوان نماینده مردم حاضر به همکاری و تعامل هستیم.

وی خواستار رسیدگی به وضعیت معیشتی کارکنان کمیته امداد شد و گفت: پرسنل کمیته امداد از مخلص‌ترین نیروهای انقلاب به شمار می‌روند که با نجابت و تعهد انجام وظیفه می‌کنند و مسئولان کشوری این نهاد باید برای بهبود وضعیت معیشتی، استخدامی، رفاهی و پاداش مناطق محروم آن‌ها گام‌های مؤثرتری‌ بردارند. 

زارعی به مشکل مددجویان این استان در بخش مسکن هم گریزی زد و گفت: با همه کارهایی که انجام شده و همه قدردان آن‌ها هستند باید به موضوع مسکن توجه بیشتری شود.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی خواستار توجه ویژه مسئولان کمیته امداد کشور نسبت به محرومیت‌زدایی در این استان شد و گفت: شرایط استان ما نسبت به استان‌های دیگر ویژه است.

انتهای پیام/2571/ح30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول