اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دهگلان:

شکل‌گیری کمیته امداد برای خدمتگزاری به محرومین بود

خبرگزاری فارس: امام جمعه دهگلان با تبریک سالروز تاسیس کمیته امداد، گفت: تشکیل این نهاد در سال 57 بر اساس تفکر عمیق امام خمینی(ره) برای خدمتگزاری به محرومین بود.

شکل‌گیری کمیته امداد برای خدمتگزاری به محرومین بود

به گزارش خبرگزاری فارس از دهگلان، ماموستا ملاجمال جعفری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه دهگلان اظهار داشت: مدیران و امدادگران این نهاد مقدس از ابتدای پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی تاکنون پیرو اندیشه امام خمینی(ره) و خادمان محرومین و نیازمندان بوده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: این نهاد با ارائه خدمات به محرومین توانسته است گام‌های موثر، مطلوب و بیشتر از آن چیزی که انتظار هست در راستای سلامت جامعه بردارد.

امام جمعه دهگلان با اشاره به برپایی جشن نیکوکاری و اهداف آن، ب‍ر ح‍ض‍ور ‌ه‍م‍ه‌ ‌اق‍ش‍‍ار ج‍‍ام‍‍ع‍ه‌ در ج‍ش‍ن‌ ن‍ی‍ک‍وکار‌ی‌ ت‍‍اک‍ی‍د ک‍رد و افزود: ف‍ر‌ه‍ن‍گ‌ ‌اح‍س‍‍ان‌ و ن‍ی‍ک‍وکار‌ی‌ ب‍‍ای‍د در ج‍‍ام‍‍ع‍ه‌ ن‍‍ه‍‍ادی‍ن‍ه‌ ش‍ود و م‍ردم‌ ن‍ی‍ز ب‍‍اید ح‍ض‍ور‌ی‌ گ‍س‍ت‍رده‌ در ‌ای‍ن‌ ج‍ش‍ن‌ داشته باشند.

وی‌ گفت: مردم نیکوکار باید همنوعان خود را در آستانه سال نو کمک کنند و با اشاره به احادیث و روایات انبیاء(ع) تصریح کرد: باید شرایطی فراهم شود که کودکان محروم همانند سایر افراد جامعه در این ایام احساس خشنودی کنند.

ماموستا جعفری ‌خ‍دم‍‍ات‌ ‌ای‍ن‌ ن‍‍ه‍‍اد را ب‍‍ی‌ن‍ظی‍ر دانست و گفت: در ح‍ق‍ی‍ق‍ت‌ ک‍م‍ی‍ت‍ه‌ ‌ام‍د‌اد ب‍ر‌ا‌ی‌ ‌ع‍م‍ل‍‍ی‌ ک‍ردن‌ خ‍و‌اس‍ت‍ه‌ه‍‍ا‌ی‌ ‌ان‍ب‍ی‍‍ا(ع) و در راستای‌ م‍ب‍‍ارزه‌ ب‍‍ا ف‍ق‍ر و ‌ای‍ج‍‍اد ‌ع‍د‌ال‍ت‌ در ج‍‍ام‍‍ع‍ه‌ تأسیس ش‍ده‌ ‌اس‍ت‌.

‌امام جمعه دهگلان  ی‍ک‍‍ی‌ ‌از ‌اق‍د‌ام‍‍ات‌ م‍‍ه‍م‌ ‌ای‍ن‌ ن‍‍ه‍‍اد ر‌ا ‌ای‍ج‍‍اد ‌اش‍ت‍‍غ‍‍ال‌ پ‍‍ای‍د‌ار در ج‍‍ام‍‍ع‍ه‌ ‌ع‍ن‍و‌ان‌ ک‍رد و گفت: ب‍‍ا ‌ای‍ج‍‍اد ‌اش‍ت‍‍غ‍‍ال‌ پ‍‍ای‍د‌ار  بر‌ا‌ی اق‍ش‍‍ار  ‌آس‍ی‍ب‌‌پ‍ذی‍ر ج‍‍ام‍‍ع‍ه‌، خ‍ودک‍ف‍‍ای‍‍ی‌ خ‍‍ان‍و‌اده‌ه‍‍ا‌ی‌ زیر‌پ‍وش‍ش‌ ف‍ر‌ا‌ه‍م‌ ش‍ده‌ ‌اس‍ت‌.

امام جمعه دهگلان در ادامه خطبه‌های نماز جمعه این هفته دهگلان با تبریک هفته منابع طبیعی گفت: عرصه‌های منابع طبیعی از سرمایه‌های ملی است که باید به خوبی از آن محافظت کرد تا برای نسل‌های آینده مثمرثمر باقی بماند.

وی با بیان اینکه حفاظت از انفال و منابع طبیعی فقط به عهده دستگاه منابع طبیعی نیست، تصریح کرد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه فرهنگ منابع طبیعی باید به معارف عمومی تبدیل شود، از این رو همه در حفظ و صیانت از عرصه‌های طبیعی موظف هستند.

وی بر فرهنگ‌سازی حفاظت از منابع طبیعی و جلوگیری از تخریب آن توسط اقشار مختلف مردم، ارایه آموزش‌های لازم به جوانان و نوجوانان در نهاد خانواده و مدرسه و همکاری بیشتر مردم شهرستان  دهگلان با مسئولان منابع طبیعی منطقه تأکید کرد و گفت: تخریب کنندگان منابع طبیعی مرتکب گناه کبیره شده و در پیشگاه خداوند مسئول هستند.

انتهای پیام/79013/ر20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول