اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد استان یزد:

25 مورد از تسهیلات خودکفایی کمیته امداد یزد در کشاورزی هزینه شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان یزد گفت: تاکنون 25 مورد از تسهیلات خودکفایی و اشتغالزایی مددجویان کمیته امداد استان یزد در زمینه طرح‌های کشاورزی هزینه شده است.

25 مورد از تسهیلات خودکفایی کمیته امداد یزد در کشاورزی هزینه شد

محمد اکبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یزد اظهار داشت: با توجه به اینکه تلاش کمیته امداد، کمک به خودکفایی مددجویان و خارج شدن آنها از چرخه حمایتی این نهاد است، تسهیلات خودکفایی و اشتغالزایی قابل توجهی در اختیار آنها قرار گرفته است.

وی افزود: بر این اساس در استان یزد از ابتدای سال جاری بیش از یک‌ میلیارد و 813 میلیون ریال وام از محل طرح ویژه توسعه کشاورزی به مددجویان زیر پوشش این نهاد پرداخت شده است.

وی عنوان کرد: در این مدت 25 مورد وام خودکفایی به مبلغ یک‌میلیارد و 813 میلیون ریال از محل طرح ویژه توسعه کشاورزی به مددجویان زیر پوشش کمیته امداد پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان یزد با اشاره به اینکه طرح‌های اشتغال کمیته امداد در رشته‌های مختلف شغلی اجرایی می‌شود، افزود: کشاورزی، مشاغل خانگی، دامداری، صنایع دستی و ... از جمله این رشته‌هاست.

وی همچنین از پرداخت 35 وام کارانگیزی به مددجویان یزد خبر داد و افزود: در سال جاری 35 فقره وام کارنگیزی با اعتبار بالغ بر 360 میلیون ریال از محل اعتبارات امداد به مددجویان زیر پوشش پرداخت شد.

اکبری خاطر نشان کرد: اشتغالزایی در رأس طرح‌ها و فعالیت‌های کمیته امداد قرار دارد و از اساسی‌ترین اقدامات این نهاد ایجاد روحیه خوداتکایی و اعتماد به نفس در مددجویان تحت حمایت است.

انتهای پیام/2464/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول