اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان دشتستان خبر داد

ارائه خدمات مستمر کمیته امداد به 9 هزار خانوار در دشتستان

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان دشتستان از ارائه خدمات مستمر کمیته امداد به بیش از 9 هزار خانوار در دشتستان خبر داد.

ارائه خدمات مستمر کمیته امداد به 9 هزار خانوار در دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، سید اکبر عدنانی بعد از ظهر امروز در دیدار با تعدادی از مددجویان در برازجان با اشاره به سالروز تاسیس کمیته امداد اظهار داشت: کمیته امداد از نهادهای مقدس در نظام جمهوری اسلامی است که 14 اسفند 57 راه‌اندازی و تاسیس شد و این نهاد با دستور حضرت امام خمینی(ره) و برای رفع فقر و محرومیت ایجاد شد.

وی افزود: از ابتدای شکل‌گیری این نهاد تاکنون بیشترین خدمات به قشر مستضعف ارائه شده و نتایج بسیار خوبی نیز در بر داشته و شاهد رضایت خاطر افراد فقیر و محروم از خدمات این نهاد هستیم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان دشتستان از ارائه تسهیلات به دانشجویان و دانش‌آموزان دشتستان خبر داد و خاطر نشان کرد: خدمات‌رسانی به فرزندان مددجویان و پرداخت هزینه‌های تحصیلی این عزیزان از اساسی‌ترین حمایت‌های کمیته امداد از خانوارهاست.

عدنانی تصریح کرد: پرداخت تسهیلات به فرزندان محصل و دانشجوی مددجویان نیز مورد توجه قرار داشته و در ماه جاری تعدادی از دانشجویان نخبه و ممتاز تحت حمایت برای دریافت تسهیلات قرض‌‌الحسنه به بانک ملی معرفی شدند.

وی بیان داشت: خودکفایی مددجویان کمیته امداد یکی از سیاست‌های اساسی این نهاد است و در سال‌های اخیر در شهرستان دشتستان اقدامات گسترده‌ای در این راستا صورت پذیرفته است.

عدنانی گفت: ارائه تسهیلات کم‌بهره و مدت‌دار برای مددجویان با تلاش مسئولان انجام شده و این امر در خودکفایی خانوارها تاثیرگذار است.

وی از ارائه خدمات مستمر کمیته امداد به بیش از 9 هزار خانوار در دشتستان خبر داد و اضافه کرد: کمیته امداد امام خمینی(ره) در برازجان 9 هزار و 160 خانوار با جمعیت 22 هزار و 160 نفر را تحت حمایت خود قرار داده است.

عدنانی ابراز داشت: شرکت در جشن نیکوکاری یک وظیفه برای مردم است که موجبات شادی دل محرومان می‌شود.

انتهای پیام/2451/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول