اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آستارا:

ملت ایران از حق هسته‌ای خود عقب‌نشینی نمی‌کند

خبرگزاری فارس: امام جمعه آستارا گفت: ملت ایران با اقتدار و قدرت از حق مسلم خود در دستیابی به انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای عقب‌نشینی نمی‌کند.

ملت ایران از حق هسته‌ای خود عقب‌نشینی نمی‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، حجت‌الاسلام کاظم حافظ‌نیا امروز در نماز جمعه این شهر با انتقاد از رفتار دولتمردان جمهوری آذربایجان در مقابل مردم دیندار و مسلمان این کشور، اظهار کرد: عملکرد دولت جمهوری آذربایجان در راستای مبارزه با حجاب و دین‌ستیزی مردم اهداف شوم صهیونیسم و آمریکا است که دولت این کشور فرامین آن ها را اجرا می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه دولت جمهوری آذربایجان باید هوشیار باشد و نباید با دین و ایمان مردم بازی کند، افزود: بسیاری از افراد مومن و مسلمان این کشور تنها به جرم دفاع از دین و اسلام و مبارزه با ممنوعیت داشتن حجاب در مدارس زندانی شده‌اند و در وضعیت خوبی قرار ندارند.

خطیب جمعه آستارا با بیان اینکه دولت جمهوری آذربایجان باید از تاریخ گذشتگان که با دین و اسلام مردم بازی کردند عبرت بگیرند، تصریح کرد: دولتمردان این کشور به جای مبارزه با حجاب و دین‌ستیزی در این کشور به آزادی قره‌باغ فکر کنند.

وی در ادامه با تبریک فرا رسیدن سالروز تشکیل بنیاد مستضعفان و جانبازان در سال 1357، از تلاش خادمان بنیاد شهید و امور ایثارگران قدردانی کرد.

حافظ‌نیا با اشاره به فرا رسیدن هفته احسان و نیکوکاری، از اقشار مختلف مردم که تمکن مالی دارند، خواست در این هفته به نیازمندان و مستمندان کمک کنند.

وی درباره روز درختکاری و آغاز هفته منابع طبیعی، اذعان کرد: در روایات اسلامی تاکیدات فراوانی نسبت به حفظ منابع طبیعی شده که هر گونه تخریب بدون دلیل و غیرقانونی منابع طبیعی و قطع درختان گناه و ظلم به مردم است.

امام جمعه آستارا، با اشاره به مذاکرات اخیر هسته‌ای در قزاقستان، افزود: طرف‌های مقابل در مذاکره اخیر با جمهوری اسلامی ایران عقب‌نشینی نسبی داشتند و دنیا بداند که جمهوری اسلامی ایران با اقتدار و قدرت از حق مسلم خود در دستیابی به انرژی صلح آمیز هسته‌ای کوتاه نمی‌آید.

وی با اشاره به تحولات سوریه، اقدام‌های ننگین تروریست‌ها که غربی‌ها و برخی سران عربی از آن ها حمایت می‌کنند را محکوم کرد.

حافظ‌نیا یادآور شد: تنها راه برون‌رفت سوریه از وضعیت کنونی، مذاکره بین گروه سوری با دولت سوریه است و نباید غیر سوری برای مردم این کشور تعیین ‌تکلیف کند و هر چه سریع‌تر باید این امر صورت گیرد.

انتهای پیام/84001/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول