اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت سیاهکل:

حقانیت ایران پای میز مذاکرات هسته‌ای اثبات شد

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت سیاهکل گفت: مذاکرات هسته‌ای حقانیت ایران را اثبات کرد و آمریکا و غرب باید این حق را به رسمیت بشناسند.

حقانیت ایران پای میز مذاکرات هسته‌ای اثبات شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سیاهکل، حجت‌الاسلام احمد کیماسی امروز در نماز جمعه این شهر با اشاره به موضوع تحریم دشمنان علیه ایران اسلامی، اظهار کرد: 34 سال تحریم دشمن هیچ تاثیری بر ایستادگی ملت ایران در حفظ آرمان‌ و معیارهای نظام و انقلاب نداشته است و هر روز این دلبستگی بیشتر از قبل می‌شود.

وی درباره حضور حماسی ملت ایران در 22 بهمن، گفت: ملت ایران بار دیگر با دستور مقام عظمای ولایت در صحنه حاضر شدند و نقشه‌های شوم دشمنان را خنثی کردند.

خطیب موقت سیاهکل ادامه داد: با حضور مردم در صحنه‌ها از پیچ تاریخی تحریم‌ها و محاصره اقتصادی به سلامت عبور می‌کنیم.

وی به موضوع مذاکره با آمریکا اشاره کرد و یادآور شد: آمریکا و غرب باید نرمش نشان دهند و حق مسلم ایران در دستیابی به انرژی هسته‌ای را به رسمیت بشمارند درغیر این صورت مذاکره فایده‌ای نخواهد داشت.

کیماسی در ادامه با اشاره به هفته منابع طبیعی، از مسئولان خواست تا نسبت به مناطق گردشگری دیلمان و جنگل اهتمام بیشتری داشته باشند و برای زیباسازی و جمع‌آوری زباله در مناطق گردشگری تلاش کنند.

امام جمعه موقت سیاهکل خواستار تعریض خیابان اصلی و اتمام پروژه کمربندی این شهر و تلاش بیشتر از مسئولان در آستانه نوروز شد.

وی، کنترل و نظارت بر بازار شب عید در آستانه نوروز را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: نظارت صحیح و دقیق باید بر کسبه، بازاریان و تمام صنوف و افرادی که مایحتاج مردم در اختیار آن ها است، وجود داشته باشد.

کیماسی، از مسئولان خواست با نظارت بیشتر، گشایش بهتری برای شب عید در کار مردم ایجاد کنند.

انتهای پیام/84001/ت30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول