اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فاطمه رهبر در گفت‌وگو با ‌فارس:

ایران ‌یک لحظه هم از حقوق هسته‌ای خود کوتاه نمی‌آید‌

خبرگزاری فارس: نماینده مردم تهران، ری،‌ شمیرانات و اسلامشهر در مجلس گفت: ملت ایران حتی یک لحظه از حقوق هسته‌ای خود کوتاه نمی‌آید و اگر 1+5 به دنبال پایان یافتن این پرونده است باید پیشنهادهای منطقی در مذاکره با ایران ارائه دهد.

ایران ‌یک لحظه هم از حقوق هسته‌ای خود کوتاه نمی‌آید‌

فاطمه رهبر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسلامشهر اظهار داشت: ایران طی سال‌های اخیر همکاری‌های گسترده‌ای با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و طرف‌های مذاکره غربی داشته است.

وی تصریح کرد: بر اساس اسناد و مدارک موجود، جمهوری اسلامی ایران بیش از همه کشورهای عضو آژانس با این نهاد همکاری داشته است، اما متاسفانه حسن نیت کشورمان با رفتارهای غیر منطقی از سوی غربی‌ها پاسخ داده شده است.

نماینده مردم تهران، ری،‌ شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: به طور قطع اگر سنگ‌اندازی و مانع‌تراشی‌های چند کشور زورگوی غربی نبود، تا به امروز پرونده هسته‌ای ایران به صورت صحیح و در مسیری واقع‌بینانه مورد بررسی قرار گرفته و موضوعات مورد اختلاف به طور کامل برطرف شده بود.

* آمریکا و رژیم صهیونیستی نمی‌خواهند پرونده هسته‌ای ایران حل شود

وی در پاسخ به این پرسش که چرا پرونده هسته‌ای ایران با وجود طی شدن چندین سال به نتیجه نرسیده است؟ گفت: علت این است که برخی کشورهای خاص به ویژه رژیم صهیونیستی و آمریکا نمی‌خواهند این موضوع حل شده و پرونده هسته‌ای ایران در مسیری صحیح قرار گیرد.

رهبر ادامه داد: آنها به دنبال این هستند که فضای بین‌المللی را علیه ایران متشنج کرده و راحت‌تر اهداف شوم خود را در خاورمیانه پیگیری کنند، به همین دلیل نمی‌خواهند مذاکرات ایران با غرب به سرانجام برسد.

وی تاکید کرد: این کشورها دچار اشتباه در محاسبات خود شده‌اند، چراکه تصور می‌کنند مردم و مسئولان ایران از تهدیدهای آنها هراس داشته و در مقابل فشارها کوتاه می‌آیند.

رهبر در پایان اظهار داشت: ملت ایران حتی یک لحظه از حقوق هسته‌ای خود کوتاه نمی‌آید و اگر 5+1 به دنبال پایان یافتن این پرونده است، باید پیشنهادهای منطقی در مذاکره با ایران ارائه دهد.

انتهای پیام/2302/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول