اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

حضور مردم در راهپمیایی 22 بهمن دشمن را چند قدم به عقب راند

خبرگزاری فارس: استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: حضور پرشور ملت ایران اسلامی در رهپیمایی 22 بهمن مشت محکمی بر دهان استکبار کوبید و دشمن را چندین قدم عقب‌تر از همیشه در برابر ملت ایران قرار داد.

حضور مردم در راهپمیایی 22 بهمن دشمن را چند قدم به عقب راند

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، سید حسین صابری امروز در جمع اصحاب رسانه در گچساران ضمن تقدیر و تشکر از حضور پرشور و انقلابی ملت ایران به ویژه گچساران در راهپیمایی 22 بهمن اظهار کرد: خدا را شاکرم که فرصتی پیش آمد تا در جمعه‌ای به یاد ماندنی در جمع نمازگزاران گچسارانی حضور پیدا کرده و از این همه همت، وحدت و وفاداری کسب فیض کنم.

وی افزود: کمتر از پنج روز از سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران نگذشته است و وظیفه خود می‌دانم از حضور حماسی همه مردم کهگیلویه و بویراحمد مردم گچساران تقدیر و تشکر کنم.

صابری ابراز داشت: حضور پرشور ملت ایران اسلامی مشت محکمی بر دهان استکبار کوبید که نه تنها دشمن را بر جای خود نشاند بلکه او را چندین قدم عقب‌تر از همیشه در برابر ملت ایران قرار داد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به حضور پررنگ مردم گچساران در راهپیمایی 22 بهمن گفت: یکبار دیگر با این حضور حماسی پیوند ناگسستنی خود را با آرمان‌های بلند امام راحل و خون مقدس شهدا مستحکم‌تر کردید و به همه عناصر اجرایی و خدمتگزاران خود درس وحدت، همدلی و یکپارچگی دادید.

صابری عنوان کرد: اگر ما مسئولان در بسیاری از زمینه‌ها توفیق پیدا می‌کنیم که خدمتی انجام شده است، این خدمت در سایه وحدت، همدلی و انسجام مردم به دست آمده است.

وی با بیان این‌که رمز پیروزی انقلاب وجود رهبری بی‌بدیل امام راحل و در تداوم آن مقام معظم رهبری، تبعیت از مکتب اسلام و همراهی و حضور مردم بوده است، یادآور شد: اگر امروز شاهد صدور انقلاب در برخی کشورها هستیم در آن کشورها نیز این پیروزی در سایه وحدت، یکدلی و همدلی مردم به وجود امده است.

صابری با تأکید بر این‌که از دو جهت باید آگاه و هشیار باشیم، افزود: ما مسئولان به عنوان خدمتگزاران ریز و درشت مردم که قدر این همت و وحدت را بدانیم و تلاش کنیم با تبعیت از فرمایشات مقام معظم رهبری و حفظ وحدت و همدلی در خدمت توده‌های مختلف مردم باشیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: حال که همه دنیا باور کرده است که رمز پیروزی وحدت و حضور مردم است، تلاش کنیم در کنار حفظ وحدت مردم را با رضایت‌مندی همیشه در صحنه و کنار خود داشته باشیم.

صابری ادامه داد: شاید نتوانیم به همه خواسته‌های به حق مردم جامه عمل بپوشانیم اما اگر با صداقت و بی‌ادعا بتوانیم این موضع را در میان مردم جا بیندازیم که به جز خیر و صلاح مردم چیز دیگری را تعقیب نمی‌کنیم قطعا مردم ضعف‌های ما را به بزرگواری خود می‌بخشند.

وی با بیان این‌که بعضی‌ها دلیل سفرهای متعدد من به گچساران برایشان سئوال برانگیز شده است، خاطرنشان کرد: وضعیت جغرافیایی گچساران به گونه‌ای است که برای بازدید از دیگر شهرستان‌ها از گچساران عبور می‌کنم.

صابری ادامه داد: اما شاید تردد بیش از اندازه من در گچساران دلیلی تاریخی داشته باشد و آن این است که در طول هشت سال از مرداد 61 تا پایان 68 به عنوان خادمی کوچک در عرصه بازسازی مناطق جنگی ده‌ها بار از مسیر شهر تاریخی شما عبور کردم.

وی با اشاره به سخنان امام جمعه گچساران در زمینه بروز برخی مشکلات در زمینه سیستم صوتی راهپیمایی 22 بهمن گچساران عنوان کرد: در زمینه برطرف کردن این مشکل پیگیری ویژه‌ای انجام می‌شود تا در مناسبت‌های بعدی شاهد تکرار این نقیصه نباشیم.

انتهای پیام/82014/ت20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول