اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نیم قرن مبارزه ـ 6

حضور مقتدرانه متین هدیه‌ای برای مردم ورامین است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین با اشاره به موفقیت‌های تیم متین ورامین گفت: حضور مقتدرانه متین هدیه‌ای برای مردم ورامین در آستانه نیم قرن قیام 15 خرداد است.

حضور مقتدرانه متین هدیه‌ای برای مردم ورامین است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، مصطفی کارخانه سرمربی تیم والیبال متین ورامین که توسط مصطفی زاهدی سرپرست تیم همراهی می‌شد با حضور در دفتر آیت‌الله سید مرتضی محمودی نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین با ایشان دیدار و گفت‌وگو کرد.

نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین پس از استماع گزارشات موفقیت‌های تیم والیبال متین ورامین در لیگ برتر و مرحله پلی آف اظهار داشت: خدا را شکر، این خبرهایی که دادید بسیار خوب بود، ان‌شاء‌الله همواره در امور محوله موفق باشید، بنده دعایتان خواهم کرد، خوشحالی ما در کسب نتایج خوب تیم شما به‌دلیل اهمیت به اخلاق در کنار ورزش و قهرمانی است، حضور مربی موجهی مثل شما باعث خوشحالی است.

آیت‌الله سیدمرتضی محمودی گلپایگانی گفت: این حرکت برای شما هم سرمایه دنیا است و هم آخرت، زمانی که می‌آیید و یک حرکت موفق را آغاز می‌کنید و در عین حال اخلاقیات را مدنظر دارید بسیار مطلوب است، انسان می‌تواند به جوان‌ها شما را به‌عنوان الگو معرفی کند.

امام جمعه ورامین با اشاره به ایجاد روحیه و نشاط در مردم ورامین بر اثر موفقیت‌های تیم متین خاطرنشان کرد: امسال نیم قرن قیام عظیم 15 خرداد ورامین است و حضور مقتدرانه متین هدیه‌ای برای مردم ورامین در آستانه نیم قرن قیام 15 خرداد است.

این گزارش حاکی است، در ابتدای این دیدار که با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحسن محمودی امام جمعه موقت ورامین و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران برگزار شد، مصطفی کارخانه و مصطفی زاهدی، سرمربی و سرپرست تیم متین ورامین به‌طور جداگانه گزارشاتی ارائه دادند.

انتهای پیام/2462/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول