اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه سیدالشهدای استان تهران:

حضور حداکثری مردم در انتخابات آتی دشمنان را مأیوس خواهد کرد

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه سیدالشهدای استان تهران گفت: مردم با حضور پرشور و حداکثری در انتخابات آتی دشمنان و بدخواهان نطام مقدس جمهوری اسلامی را مأیوس خواهند کرد.

حضور حداکثری مردم در انتخابات آتی دشمنان را مأیوس خواهد کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قدس، سردار علی نصیری عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان قدس اظهار داشت: دشمنان برای انتخابات آتی نقشه‌های شومی را در نظر گرفته‌اند و در نظر دارند تا با توطئه و دسیسه‌های گوناگون روند این انتخابات را دچار خدشه کنند.

وی ادامه داد: اما ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی با حضور در این انتخابات و حضور پرشور در پای صندوق‌های رأی به دشمنان نشان خواهند داد که هرگز یاوه‌های آنان به جایی نخواهد رسید و همیشه شکست خواهند خورد.

نصیری با تأکید بر اینکه ملت ایران بارها و بارها نشان داده‌اند که سرنوشت کشور را دوست داشته و هرگز اجازه نخواهند داد بیگانگان در این مهم دخالت کنند.

فرمانده سپاه سیدالشهدای استان تهران ادامه داد: ملت ایران در انتخابات پیش رو با حضور پرشور این بار نیز توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کرده و آنان را پیش چشم جهانیان خوار خواهند کرد.

وی آگاهی دادن به مردم و به ویژه نسل جوان کشور را مهم ارزیابی کرد و افزود: امروز دشمنان با راه‌اندازی تحریم و تهدید در نظر دارند تا اهداف دیرینه خود را در کشور پیاده کنند.

این مسئول ادامه داد: اما ملت ایران با حضور گسترده و باشکوه خود در راهپیمایی 22 بهمن امسال، نشان دادند علیرغم ناملایمات اقتصادی، همچنان دلداده نظام اسلامی هستند و بر این اصل باقی خواهند ماند.

وی ولایتمداری و اتحاد ملت ایران را مهمترین رمز پیروزی مردم در برهه‌های مختلف ذکر و خاطرنشان کرد: ملت ایران هرگز ولایت و اتحاد خود را فراموش نمی‌کنند و دست از آرمان‌های این نظام برنخواهند داشت.

نصیری در ادامه سخنان خود بر لزوم حمایت و پشتیبانی از تولیدات داخلی تأکید کرد و افزود: حمایت از سرمایه و کار ملی و تقویت اقتصاد بدون وابستگی به نفت، از شاخص‌های اقتصاد مقاومتی است.

در ادامه این مراسم همچنین فرماندار قدس نیز طی سخنانی بر ترویج و توسعه فرهنگ و تفکر بسیجی در بین نسل امروز تأکید کرد و گفت: با بهره‌گیری از فرهنگ بسیجی می‌توانیم بر مشکلات و معضلات کشور پیروز شویم و با موفقیت آنان را پشت سر بگذاریم.

حسن موسوی تصریح کرد: توسعه فرهنگ ایثار و شهادت نیز یکی از مهم‌ترین مسائلی است که باید به آن توجه ویژه و اساسی شود.

در این آیین مجید امیرعبداللهیان به عنوان فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان قدس معرفی و از سرهنگ نبی‌الله کشانی فرمانده سابق ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان قدس تقدیر شد.

انتهای پیام/2302/ت40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول