اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت کرمان:

مسئولان قدردان حضور مردم باشند

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت کرمان گفت: مسئولان قدردان حضور مردم باشند و با وحدت قدم بردارند.

مسئولان قدردان حضور مردم باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام مهدی عرب‌پور شامگاه سه‌شنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان کرمان با قدردانی از حماسه باشکوه ملت ایران و مردم کرمان در یوم‌الله 22 بهمن اظهار داشت: ملت ایران در این راهپیمایی اطاعت از رهبری و ایستادگی در مقابل استکبار و تحمل فشارها و سختی‌ها را ثابت کردند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان کرمان خاطرنشان کرد: پیام راهپیمایی 22 بهمن برای مسئولان، حفظ وحدت و قدردانی از این حضور باشکوه است.

عرب‌پور با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی پیش رو عنوان کرد: مردم کسانی را که جدا از خط ولایت بوده و مخالف امر ایشان باشند را نمی‌بخشد.

وی ابراز داشت: مسئولان پیام مردم را درک کنند و با وحدت و همدلی تلاش کنند و بر مشکلات فائق آیند تا انقلاب راه خود را به بهترین وجه طی کند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان کرمان با بیان حدیثی از پیامبر اکرم(ص) گفت: حضرت فرمودند، «بهترین بندگان کسی است که از انجام کار خوب شادمان شده و از کار ناپسند خود نیز طلب مغفرت و آمرزش کند».

عرب‌پور تصریح کرد: شکرگذاری در برابر بخشش‌هایی که به فرد می‌شود، فرو بردن خشم و عصبانیت و صبر در امتحانات از ویژگی‌های بهترین بندگان از منظر رسول اکرم(ص) است.

 فرماندار کرمان در این جلسه اظهار داشت: دستگاه‌های اجرایی فعالیت‌های خود را در زمینه مصوبات شورای فرهنگ عمومی مشخص کرده و گزارش دهند.

بهنام سعیدی خاطرنشان کرد: شهردار کرمان جشنواره‌ خانواده‌های موفق را برگزار کند و به فعالیتی تخصصی در این زمینه بپردازد.

به گزارش فارس در این نشست مقرر شد تا استفاده از مطالب تحکیم بنیان خانواده در سطح شهر، برگزاری نمایش‌های خیابانی با موضوعات آموزشی، میزگردهای خانواده با حضور کارشناسان، درج تذکرات و هشدارها در مورد خطرات در کمین خانواده‌ها در رسانه‌ها و مطبوعات مدنظر قرار گیرد.

انتهای پیام/80017/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول