اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شوشتر:

حضور مردم در 22 بهمن ثروتی بی‌انتهاست/ مشکلات مردم برطرف شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه شوشتر گفت: حضور مردم در راهپیمایی روز 22 بهمن افتخاری برزگ و ثروتی بی‌انتهاست و باید از این حضور به بهترین وجه استفاده شود.

حضور مردم در 22 بهمن ثروتی بی‌انتهاست/ مشکلات مردم برطرف شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، حجت‌الاسلام شکرالله سلیمانی ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه شوشتر اظهار داشت: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه سال‌جاری خارج از تصور بسیاری از سیاسیون بود ولی رهبری معظم انقلاب این مهم را نوید داده بود که حضور مردم بسیار پرشور خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن دستاوردهای زیادی خواهد داشت، تاکید کرد: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن علاوه بر افتخارات زیادی که برای ایران اسلامی به همراه داشت نقشه‌های دشمن را نیز نقش بر آب کرد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان شوشتر خاطرنشان کرد: دشمن برای عدم حضور مردم در صحنه راهپیمایی 22 بهمن برنامه‌ریزی زیادی کرده بود ولی در این بین ناامید شد.

*رابطه با آمریکا معنا ندارد

امام جمعه شوشتر اظهار کرد: رابطه با آمریکا در شرایط کنونی معنا ندارد و آمریکا در تلاش است تا با پیشنهاد سیاسی مذاکره به ایران استفاده‌هایی غیر از مذاکره ببرد که این مهم با تدبیر رهبری معظم انقلاب نقش بر آب شد.

وی افزود: در این باره تنها رهبری معظم انقلاب نمی‌تواند اظهار نظر کند و در این باره نیز سخنان اخیر رهبری فصل‌الخطاب این موضوع است.

انتهای پیام/72006/ح20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول