اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خلخال:

حضور مردم در 22 بهمن غرور استکبار و هم‌پیمانانش را شکست

خبرگزاری فارس: امام جمعه خلخال گفت: حضور مردم در 22 بهمن غرور استکبار و هم‌پیمانانش را شکست.

حضور مردم در 22 بهمن غرور استکبار و هم‌پیمانانش را شکست

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام والمسلمین امیر رشتبری در خطبه‌های نماز جمعه امروز گفت: حضور مردم ایران اسلامی در جای جای این کشور در راهپیمایی 22 بهمن ماه غرور استکبار و هم‌پیمانانش را شکست و با این حضور ملت ایران درس بزرگی به مستکبران جهانی به ویژه آمریکا دادند.

رشتبری افزود: دشمن در خیال خود فکر می‌کرد که ملت ایران با این شرایط تحریم‌های اقتصادی و فشار بر اقشار مختلف مردم جامعه حضورشان در حماسه ملی 22 بهمن کم می‌شود. اما چشم‌ها حضور میلیونی مردم را دید و گوش‌ها صدای استکبارستیزی ملت ایران را شنیدند.

امام جمعه خلخال در بخش دیگری از سخنان خود گفت: نباید سستی و بی‌مسئولیتی و اختلاف بین مسئولین و شاخ شانه کشی به هم باعث خشنودی غرب گردد.

وی افزود: بارها رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای مسئولین سه قوه را به تعامل با هم و رسیدگی به وضع معیشت مردم فرا خوانده‌اند و اکنون وظیفه مسئولین تبعیت از مقام عظمای ولایت و حرکت به سوی پیشرفت و تعالی کشور است.

امام جمعه خلخال تصریح کرد: زبان قاصر از تقدیر و تشکر از مردم ایران اسلامی است و مردم فهیم شهرستان خلخال نیز با حضور خود ثابت کردند که پشت ولایت و رهبری همچنان استوار ایستاده‌اند و از آرمان‌های امام و شهدا مثل همیشه دفاع خواهند کرد.

امام جمعه خلخال در بخش دیگری از سخنان خود آسایش و آرامش را لازمه ادامه زندگی دانست و افزود آسایش و آرامش هر دو محصول توجه و محبت است و خانواده‌ها باید به این مقوله توجه جدی داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل: حجت‌الاسلام والمسلمین امیر رشتبری وفات حضرت فاطمه معصومه(س) را تسلیت گفت و از عموم مردم خواست تا الگوی زندگانی آن حضرت را درسی برای زندگی خود قرار دهند و بر محبت و خلق نیکو در بین خانواده‌ها و مخصوصا پدر و مادرها تاکید کرد.

انتهای پیام/62008/ح30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول