اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری:

بی‌اثر بودن تحریم‌ها پیام اصلی حضور مردم در صحنه است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری گفت: پشتیبانی از ولایت مطلقه فقیه و بی‌اثر بودن تحریم‌ها از مهم‌ترین پیام‌های حضور عظیم مردم در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن‌ماه است.

بی‌اثر بودن تحریم‌ها پیام اصلی حضور مردم در صحنه است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، رضا محمدسلیمانی بعدازظهر امروز در جلسه هماهنگی راه‌اندازی گروه تلویزیونی سپاه این استان اظهار کرد: حضور یکپارچه و دشمن‌شکن ملت و مردم استان در راهپیمایی 22 بهمن‌ماه و تلاش دست‌اندرکاران اجرایی، رسانه‌ها، مطبوعات و رسانه ملی در طول برگزاری برنامه‌های دهه مبارک فجر قابل تقدیر است.

وی با اشاره به سخنان رهبری در راستای حضور عظیم مردمی در راهپیمایی 22 بهمن‌ماه، از مسئولین و مدیران خواست قدردان این مردم ولایت‌مدار باشند.

محمدسلیمانی با بیان اینکه حضور مردم انقلابی ایران حاوی پیام‌های مهمی است، افزود: پشتیبانی از ولایت مطلقه فقیه، تکلیف‌مداری ملت، استکبار‌ستیزی مردم و بی‌اثر بودن تحریم‌ها از مهم‌ترین پیام‌های حضور عظیم مردم در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن است.

فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری با اشاره به ضرورت تعامل رده‌های سپاه و بسیج با رسانه‌ها به ویژه صدا و سیما افزود: در استان چهارمحال و بختیاری با همکاری رسانه‌ها و تلاش روابط عمومی سپاه استان در این موضوع احساس خلأ نمی‌شود.

محمدسلیمانی با اشاره به کسب رتبه اول توسط روابط عمومی و تبلیغات سپاه استان چهارمحال و بختیاری در سطح کشور، این موفقیت را نشانه پویایی این معاونت و به روز بودن آن دانست و خاطرنشان کرد: هم‌افزایی گروه‌های تلویزیونی بسیج و سپاه در اجرای برنامه‌های فرهنگی و نشر ارزش‌های اسلامی و دفاع مقدس مثبت بوده است.

فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری با اشاره به ظرفیت‌های موجود در زمینه رسانه‌ای گفت: کار فرهنگی باید با مرحله‌بندی و برنامه‌ریزی مناسب انجام شود و راه‌اندازی گروه تلویزیونی سپاه در اولویت قرار دارد تا همانند گروه تلویزیونی بسیج فعالیت‌های مناسب خود را داشته باشد.

انتهای پیام/68001/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول