اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان تایباد:

حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن حرکتی خالص بود

خبرگزاری فارس: فرماندار تایباد گفت: تحریم آخرین تیر ترکش دشمنان انقلاب اسلامی در جهت ممانعت از حضور مردم در انتخابات است.

حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن حرکتی خالص بود

به گزارش خبرگزاری فارس از تایباد، محمدعارف عارفی صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان تایباد که با حضور مسئولین شهرستان تایباد در محل سالن اجتماعات فرمانداری این شهر برگزار شد با اشاره به موضوع انتخابات سال آینده، حضور گسترده دستگاه‌های اجرایی و همراهی با دولتمردان در مراحل اجرایی انتخابات را الزامی خواند.

وی با اشاره به حماسه‌آفرینی مردم در 22 بهمن امسال گفت: ملت بصیر ما همانند 22 بهمن با وجود تحمل گرفتاری‌ها و تحمیل آن از سوی دشمنان نظام بار دیگر مشکلات را زیر پا گذاشته و حضور در انتخابات را پر رنگ خواهند نمود.

این مقام مسئول تحریم را آخرین تیر ترکش دشمنان انقلاب اسلامی در جهت ممانعت از حضور مردم در انتخابات خواند و با استناد به سخنان مقام معظم رهبری، تفرقه بین مردم و مسئولین را از اهداف دشمنان عنوان کرد و افزود: آنچه در عمل ثابت شده و در قرآن نیز بدان اشاره شده است، این است که هر چه از دشمن پیروی شود، جز تابعیت و تسلیم از ما نمی‌خواهند.

فرماندار شهرستان تایباد حضور مردم در راهپیمایی را خالصانه‌ترین حرکت و مایه‌ تقدیر خواند و با اشاره به تغییرات در تاکتیک و تیم امنیتی دشمن که در نگاه مصلحت‌آمیز به نظر می‌رسد، این رویکرد را جدید خواند و گفت: ابزار دشمن در سناریوهای تبلیغاتی آنان فشار بر مردم، کاهش درآمدها و افزایش هزینه‌ها به واسطه تحریم‌هایی است که توسط دشمن ایجاد شده است که این موضوع با هوشمندی مردم با شکست روبرو شده است زیرا مردم متوجه برنامه دشمن هستند.

وی افزود: دشمن تنها راه مقابله با حکومت اسلامی ایران را که به بزرگترین قدرت منطقه تبدیل شده است، در ایجاد درگیری داخلی و اختلاف‌افکنی بین احزاب سیاسی و قومیت و مذاهب در داخل کشور دیده است که پرهیز از آن باید جدی گرفته شود.

نماینده دولت در شهرستان تایباد افزود: مذاکره با دشمن با همراهی تهدید و فشار، مذاکره نیست و هیچگاه ملت این موضوع را بدون فکر و اندیشه نمی‌پذیرد؛ این مذاکره یک تغییر گفتار مقطعی در راستای تغییر فضای بین‌المللی با هدف برنامه‌ریزی اختلاف داخلی و حرکتی حیله‌گرانه است.

وی افزود:خوشبختانه طرح مذاکره با ایران در این زمان مطرح شده است و این موضوع نمایانگر شکست در برابر ایران اسلامی است.

فرماندار شهرستان تایباد در مورد استفاده از امکانات اداری در جهت منافع اشخاص در انتخابات به مسئولان دستگاه‌های اجرایی تذکر داد و گفت: استفاده از تجهیزات و امکانات دستگاه‌های اجرایی و سوءاستفاده از موقعیت اداری در جهت منافع اشخاص، خلاف قانون بوده و با متخلفین به شدت برخورد خواهد شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی محدثی، امام جمعه موقت شهرستان تایباد نیز در این جلسه گفت: وجود رهبری آگاه، مدیر و مدبر در رأس نظام اسلامی موجب افتخار و مایه‌ مباهات بوده و حتی دشمنان ایران اسلامی نیز به این رهبری بی‌نظیر اذعان نموده‌اند.

وی وجود رهبری فرزانه انقلاب را موجب پیشبرد، قدرت، قوت و اقتدار نظام و از افتخارات ایران اسلامی و آرزوی کشورهای بزرگ اسلامی دیگر خواند و افزود: ولایت امر، گوش به فرمانی و انسجام ملت و وحدت و همدلی مردم و مسئولین که جزو اهداف انقلاب اسلامی نیز بوده است، موجب مجد و عظمت ایران اسلامی شده است.

مولوی غلام‌نبی توکلی، امام جمعه اهل سنت مسجد جامع اصناف شهر تایباد نیز در این جلسه کشتی نظام را جزو نعمات الهی خواند و گفت: در کشورهای دیگر هیچگاه انقلاب‌ها مانند انقلاب اسلامی ایران هدایت و رهبری نکرده و در مصر و تونس نیز وحدت شکست خورده و احزاب و گروه‌ها با مشکلات فراوان روبرو شده و این فرزانگی و مدیریت رهبر انقلاب را نشان می‌دهد که ما را از مسائل دنیا و آشفتگی‌ها در برابر دشمن نجات داده است.

انتهای پیام/70005/خ40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول