اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین:

حضور آگاهانه مردم در تمام عرصه‌ها درس بزرگی برای دشمنان است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: حضور آگاهانه و به موقع مردم در تمام عرصه‌های حساس درس بزرگی برای دشمنان نظام است.

حضور آگاهانه مردم در تمام عرصه‌ها درس بزرگی برای دشمنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حجت‌‌الاسلام علی قابل امروز در جلسه ارزیابی کمیته‌های ستاد دهه فجر که در سالن جلسات استانداری قزوین برگزار شد، اظهار داشت: مردم با بصیرت کشورمان با حضور پرشور خود در راهپیمایی بزرگ 22 بهمن یک بار دیگر وفاداری خود را به نظام مقدس و ولایی جمهوری اسلامی ایران نشان دادند و با آمدن خود به صحنه حضور بار دیگر به جهانیان ثابت کردند که همچنان پای انقلاب و رهبر خویش ایستاده‌اند.

وی با بیان اینکه دهه فجر نمونه کاملی از دستورات قرآن کریم برای زندگی سعادت بخش است، عنوان کرد: به طور حتم اگر با این کتاب آسمانی بیشتر انس بگیریم نتیجه آن را می‌توان در خلق حماسه بزرگ 22 بهمن ماه در پیروزی حق بر باطل مشاهده کرد.

قابل با اشاره به اینکه در ایام دهه مبارک فجر برگزاری نمایشگاه، برپایی میز خدمت، افتتاح طرح‌های عمرانی و تنوع برنامه‌های رسانه‌ای از جمله اقداماتی بود که مسئولان در ارگان‌ها و سازمان‌های مختلف در نظر گرفته بودند، عنوان کرد: بدون شک اگر تلاش و همدلی مسئولان نبود همه این مناسبات و برنامه‌ها به خوبی میسر نمی‌شد.

وی تصریح کرد: ائمه جمعه، استاندار، نمایندگان استان، مسئولان ستاد کمیته‌های مختلف دهه فجر در استان، مدیران دستگاه‌های اجرایی، رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها به طور حتم تلاش‌های زیادی را برای هرچه باشکوه‌تر شدن مراسم دهه فجر و روز 22 بهمن انجام دادند که جا دارد که از این تلاش‌های صادقانه به بهترین شکل ممکن تقدیر شود.

تشکیل 50 جلسه برای برنامه‌ریزی 22 کمیته تخصصی در استان و 18 کمیته در شهرستان‌ها و اجرای بیش از دو هزار و 200 برنامه توسط بسیج، از جمله برنامه‌های اجرا شده در ایام دهه فجر در استان قزوین بود که قابل رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آن را اعلام کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: دشمنان تلاش می‌کردند تا مردم را از حضور در راهپیمایی 22 بهمن ماه منصرف کنند و بین مردم و نظام جدایی ایجاد کنند، اما حضور به موقع و آگاهانه مردم بار دیگر دشمنان قسم خورده نظام اسلامی کشورمان را مأیوس کرد و موجب شد تا بار دیگر حماسه‌ای عظیم و ماندگار در تاریخ خلق شود.

انتهای پیام/77004/غ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول