اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بابلسر:

زمینه‌ حضور پرشور مردم در انتخابات فراهم شود

خبرگزاری فارس: فرماندار بابلسر گفت: مسئولان زمینه‌ساز حضور پرشور مردم در انتخابات باشند.

زمینه‌ حضور پرشور مردم در انتخابات فراهم شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بابلسر، محمدرضا نادری پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه معاون فرماندار بابلسر با اشاره به حضور پرشور مردم در انتخابات 22 بهمن اظهار داشت: مسئولان با وحدت، همدلی و برنامه‌ریزی درست برای حل مشکلات اقتصادی مردم زمینه‌ساز حضور پرشور مردم در انتخابات باشند.

وی پیروی از ولایت فقیه را وظیفه همه مسئولان و مردم دانست و افزود: همه احکام حکومتی رهبر عزیزمان از قرآن کریم، روایات معصومین و احادیث است پس اگر می‌خواهیم پیروز میدان باشیم باید پیرو ولایت فقیه باشیم.

فرماندار بابلسر به انتخابات شورا و ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: دشمن تلاش می‌کند با تحریم‌ها و اختلال در اراده مردم و مسئولان آنان را از صحنه خارج کند در حالی که مردم ما این راه پرافتخار را با بصیرت انتخاب کرده و برای پیمودن آن عزیزترین‌های خود را نثار کردند.

وی با بیان این‌که این شهرستان توانسته انتخابات نمایندگان مجلس را به بهترین نحو برگزار کند، اظهار داشت: مردم این شهرستان آمادگی برگزاری آرام‌ترین، بی‌تنش‌ترین و پرشورترین انتخابات شورا و ریاست جمهوری را در استان و کشور دارند.

فرماندار بابلسر در پایان از انتظاری معاون اسبق خود به عنوان مدیری مدبر و با بصیرت یاد کرد و گفت: با شناختی که از رضا محسن‌پور دارم مطمئن هستم که شاهد موفقیت بسیار چشمگیری از سوی ایشان باشیم.

انتهای پیام/86019/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول