اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مطلع شمس-400

رعایتی: حضور مردم در راهپیمایی جواب دندان‌شکنی به دشمن بود

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه حضرت قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال جواب دندان‌شکنی به دشمنان اسلام و انقلاب بود.

رعایتی: حضور مردم در راهپیمایی جواب دندان‌شکنی به دشمن بود

به گزارش خبرگزاری فارس از میامی، حجت‌الاسلام جعفر رعایتی امشب در نشست سیاسی کارکنان سپاه شهرستان میامی با اشاره به اوضاع کشور قبل و بعداز انقلاب گفت: قبل از انقلاب اسلامی نمی‌گذاشتند تا ابداع و ابتکاری صورت گیرد و به واردات کالاها از خارج از کشور افتخار می‌کردند.

رعایتی تصریح کرد: بعد از انقلاب هم با تحریم و مانع ایجاد کردن بر سر راه ورود کالاها از خارج می‌خواستند جلوی پیشرفت ایران اسلامی را بگیرند.

وی بیان داشت: برخی در سال‏های بعد از انقلاب هم با توطئه‌های مختلفی مانند ایجاد جمهوری‌های خلق طوایف کشور و روی کار آمدن بنی صدر سعی در ایجاد اختلاف بین مردم را داشتند.

مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه حضرت قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: در دهه 60 عده‌ای می‌خواستند در اساس حکومت شبهه ایجاد کنند که با برکناری آن فرد این فتنه هم برطرف شد.

رعایتی افزود: در دهه 70 هم با روی کار آمدن سکولارها می‌خواستند دین را به خانه‌ها ببرند و از جامعه حذف کنند و در واقع به اسم دین می‌خواستند، انقلاب را نابود سازند.

وی اظهار داشت: دشمنان امروز هم با پروژه انتخابات آزاد و استانداردسازی آن بر اساس معیارهای بین‌المللی وارد شدند که با آگاهی مردم و هوشیاری رهبری رفع شد.

مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه حضرت قائم آل محمد(عج) استان سمنان خاطرنشان کرد: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه جواب دندان‌شکنی به دشمنان داد و  گفت که مردم پیر و ولایت فقیه هستند و خواهند بود.

فرمانده سپاه میامی نیز در این مراسم گفت: مردم ایران اسلامی نشان دادند که ولایت‏مدار هستند و حضور چشمگیرشان همراه با بصیرت مشت محکمی بر دهان دشمن شد.

عباس‏علی کاظمی افزود: مردم ثابت کردند که اگر دشمن کشورشان را تحریم کند، باز هم از انقلاب دست بر نمی‌دارند.

انتهای پیام/2249/ت30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول