اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه صائین‌قلعه:

پیشنهادهای 5+1 در آلماتی واقع‌بینانه‌تر بود

خبرگزاری فارس: امام جمعه صائین‌قلعه با اشاره به برگزاری دور جدید مذاکرات هسته‌ای گفت: پیشنهادهای 5+1 در آلماتی واقع‌بینانه‌تر بود.

پیشنهادهای 5+1 در آلماتی واقع‌بینانه‌تر بود

به گزارش خبرنگار فارس از زنجان، حجت‌الاسلام علی طالبی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با اشاره به فرا رسیدن ایام پایانی سال و سال نو از مردم خواست از هر گونه تجمل‌گرایی پرهیز کنند.

وی با اشاره به آثار بالای ایمان در زندگی مردم تصریح کرد: متاسفانه در برخی مواقع مردم و خانواده‌ها به دنبال جواهرات، مبل و دکوراسیون هستند و از آثار ایمان در زندگی غافل می‌شوند.

امام جمعه صائین‌قلعه در ادامه سخنان خود با اشاره به برگزاری مذاکرات ایران و گروه 5+1 در آلماتی اظهار داشت: 5+1 بعد از هشت ماه وقفه دوباره به پای میز مذاکره در آلماتی برگشتند.

وی با اشاره به اینکه این گفت‌وگو با وجود تحریم‌های آمریکا علیه کشورمان برگزار شد، تصریح کرد: به گفته کارشناسان پیشنهادهای 5+1 در آلماتی واقع‌بینانه‌تر بوده است.

طالبی با بیان اینکه 5+1 در زمانی حاضر نبودند حتی ایران یک سانتریفیوژ هم راه‌اندازی کند، ادامه داد: این همه پیروزی‌ها‌ در سایه ایستادگی و مقاومت ملت ایران به دست آمده است.

وی با اشاره به فرا رسیدن هفته نیکوکاری تصریح کرد: همه ساله مردم ولایت‌مدار، خیّر، نیکوکار و مومن ایران اسلامی به کمک هموطنان خود می‌شتابند.

امام جمعه صائین‌قلعه با تاکید بر اینکه همه باید در راستای کمک به محرومان تلاش کنیم، تصریح کرد: محرومان و نیازمندان در آستانه سال جدید نیازمند کمک و یاری مردم مسلمان ایران اسلامی هستند که باید در این راستا حرکت کنیم.

وی در ادامه با اشاره به فرا رسیدن روز درختکاری در کشورمان و تاکید دین مبین اسلام به درختکاری ادامه داد: باید تلاش کنیم تا در راستای حفاظت از محیط زیست گام برداریم.

وی با بیان اینکه همه باید با درختکاری در راستای حفظ و حراست از طبیعت تلاش کنیم، ادامه داد: با توجه به آلودگی‌هایی که امروز کشورمان گرفتار آن شده است کاشتن درخت می‌تواند راهکاری برای برون‌رفت از این مشکلات باشد.

حجاب برخی بانوان زیبنده یک کشور اسلامی نیست

امام جمعه آب‌بر نیز امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر ضمن انتقاد از وضعیت حجاب برخی بانوان در جامعه آن را زیبنده یک کشور اسلامی ندانست.

حجت‌الاسلام محمد صادقی‌پور با اشاره به اینکه کشور ما در استفاده از لوازم آرایشی رتبه سوم جهان را دارد، افزود: همچنین در کشور آمار عمل‌های جراحی زیبایی بالاست که این موارد خیلی زیبنده کشورمان نیست.

وی در ادامه با اشاره به مضرات استفاده از نوشابه‌های گازدار تصریح کرد: در زمینه مصرف نوشابه ایران رتبه سوم جهان را دارد که این رتبه نیز برای کشور ما مناسب نیست.

خطیب جمعه آب‌بر در ادامه سخنان خود با اشاره به فرا رسیدن هفته احسان و نیکوکاری در کشور از همه مردم خواست با توجه به قرار گرفتن در روزهای پایانی سال و فرا رسیدن سال نو نیازمندان را نیز فراموش نکنند.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری همایش پاسداشت و گرامیداشت عالم بزرگ آیت‌الله شفتی از همه مردم خواست در مراسم گرامیداشت این عالم بزرگ و مجتهد گرانقدر حضور داشته باشند.

انتهای پیام/2308/ب30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول