اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع نمایندگان مازندران:

جرم شهدای هسته‌ای ایران عزتمندی آن‌ها بود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم بابل در مجلس و رئیس مجمع نمایندگان مازندران گفت: جرم شهدای هسته‌ای ما این بود که به دنبال عزت ایران و برخورداری از امکاناتی که حق مسلم مردم ایران است، بودند.

جرم شهدای هسته‌ای ایران عزتمندی آن‌ها بود

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، حسین نیازآذری در افتتاح پروژه مدرسه ابتدایی شش کلاسه شهید عباسی بندپی غربی اظهار داشت: آموزش و پرورش مبدأ تحول جامعه است و امروز فرصتی ایجاد شد تا دستاوردها و خدمات نظام به مردم ارائه شود که این پروژه یکی از آن خدمات دولت خدمتگزار به مردم روستا است.

وی افزود: مهم‌ترین ویژگی منحصر به فرد انقلاب اسلامی مردمی بودن و مردم‌سالاری دینی است که توده‌های پایین جامعه و روستاییان این ویژگی را برای انقلاب به ثبت رساندند.

این مسئول اظهار داشت: انقلاب ما برخوردار از جایگاه رهبری و ولایت‌فقیه است و تا زمانی که از این رکن اساسی برخوردار باشیم جامعه هرگز بن‌بستی نخواهد داشت.

نیازآذری گفت: ایثار و شهادت رکن مهم دیگر این انقلاب است که روزی جوانان وطن با تجهیز این سلاح با خون خود از انقلاب محافظت کردند و امروز نیز با دادن مال خود در حفظ و ماندگاری این نظام گام برمی‌داریم.

وی اظهار داشت: امروز فریاد می‌زنیم که ما آماده‌ایم، این انقلاب به این عزت‌ها ماندگار است و این دهه فرصتی است تا تجدید عهدی با منویات رهبری، شهدا و اسلام داشته باشیم و این مسیر را به درستی مدیریت کنیم.

نماینده مردم بابل در مجلس با اشاره به دستاوردهای مهم علمی کشور عنوان کرد: جرم شهدای هسته‌ای ما این بود که به دنبال عزت ایران و برخورداری از امکاناتی که حق مسلم مردم ایران است بودند و در این راه به دست استکبار جهانی به شهادت رسیدند اما دشمن بداند ما فرهنگ شهادت را برای استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی به جان خریدیم.

انتهای‌پیام/86009/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول