اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم کرمانشاه در خانه ملت مطرح کرد

یک میلیون بیمار ایرانی نیازمند پزشکی هسته‌ای/ درخواست غیرمنطقی 1+5 را نمی‌پذیریم

خبرگزاری فارس: نماینده مردم کرمانشاه در مجلس گفت: یک میلیون بیمار ایرانی نیازمند پزشکی هسته‌ای هستند.

یک میلیون بیمار ایرانی نیازمند پزشکی هسته‌ای/ درخواست غیرمنطقی 1+5 را نمی‌پذیریم

سید سعید حیدری‌طیب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه با تاکید بر اینکه ما نماینده‌ها از شرکت‌کنندگان ایرانی در مذاکرات 1+5 حمایت می‌کنیم، گفت: قانون 5 ساله پنجم توسعه، هرگونه عدول از مباحث هسته‌ای را ممنوع کرده است و حدود 700 رشته درباره مباحث هسته‌ای وجود دارد. 

حیدری‌طیب با اشاره به وجود توسعه دانش‌بنیان در ایران، اعلام کرد: فناوری هسته‌ای گردش مالی یک تریلیون دلاری در سال دارد و حذف ایران از این چرخه، خیانت بزرگی است.

وی از وجود یک میلیون بیمار ایرانی که نیازمند به پزشکی هسته‌ای هستند خبر داد و افزود: پزشکی هسته‌ای توسط جوانان ایرانی توسعه پیدا کرده و توقف آن، مرگ تدریجی یک میلیون نفر است.

حیدری‌طیب با اشاره به اینکه کشورهای همسایه ایران، قراردادهای سنگین برای دست‌یابی به فناوری هسته‌ای می‌بندند، خاطر نشان کرد: هرگونه توافق که منجر به اثبات حقانیت ایران شود، مورد حمایت ‌مردم قرار می‌گیرد و هر درخواست غیرمنطقی 1+5، خلاف قانون و اراده مردم ایران است.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه تا شکستن تحریم‌ها موضوعی به‌معنای مذاکره واقعی وجود ندارد، ادامه داد: هیچ کشوری در تاریخ مناسبات آژانس به اندازه ایران، بازرس و بازرسی را نپذیرفته که این نشان‌دهنده حسن ‌نیت جمهوری اسلامی ایران است.

انتهای پیام/2700/ر30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول