اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی شاهین‌شهر و میمه:

محموله 23تنی برنج قاچاق در شاهین‌شهر توقیف شد

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه گفت: یک دستگاه کانتینر حامل 23 تن برنج خارجی قاچاق با مدارک گمرکی جعلی در این شهرستان کشف و ضبط شده است.

محموله 23تنی برنج قاچاق در شاهین‌شهر توقیف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهین‌شهر، غلامعباس بلفکه ظهر امروز در جمع مسئولان این شهرستان با اشاره به ضرورت برخورد انتظامی و قضایی با متخلفان در بخش‌های مختلف اظهار کرد: در حال حاضر در راستای قاچاق کالا و ارز اقدامات گسترده‌ای صورت گرفته است در این شهرستان صورت گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه نیرو‌های انتظامی در هر شرایطی در راستای دفاع از ارزش‌های انقلاب گام بر می‌دارند، اضافه کرد: مأموران پلیس آگاهی این شهرستان در راستای انجام وظیفه خود در ایست بازرسی محور مواصلاتی اصفهان به تهران به یک دستگاه تریلی کانتینر‌دار مشکوک را متوقف کردند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه تصریح کرد: در بازرسی از بار کانتینر مقدار 23 تن برنج خارجی قاچاق با مدارک گمرکی جعلی و غیر‌قانونی کشف و ضبط شده و راننده آن نیز دستگیر و به مراجع قانونی تحویل داده شده است.

وی به ارزش ریالی این محموله قاچاق اشاره کرد و ادامه داد: براساس نظریه کارشناسان اقتصادی اداره گمرک ارزش ریالی محموله مکشوفه 900 میلیون ریال برآورد شده است.

بلفکه با بیان اینکه در حال حاضر این محموله قاچاق به اداره گمرک تحویل داده شده است، تاکید کرد: نیروی انتظامی اجازه تخلف به برهم‌زنندگان امینت و آرامش به ویژه به متخلفان فعال در نظام اقتصادی مردم را نمی‌دهد.

انتهای پیام/2301/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول