اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره صنعت معدن و تجارت بویین زهرا خبر داد

توزیع روزانه 20 تن برنج در بویین زهرا/ مشکلی در توزیع وجود ندارد

خبرگزاری فارس: رئیس‌ اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بویین زهرا از توزیع روزانه 15 تا 20 تن برنج در این شهرستان خبر داد و گفت: در روزهای پایانی سال مشکلی در توزیع وجود ندارد.

توزیع روزانه 20 تن برنج در بویین زهرا/ مشکلی در توزیع وجود ندارد

اسماعیل انصاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین زهرا با اشاره به کشفیات صورت گرفته طی شش ماه نخست سال 91 اظهار داشت: از ابتدای سال 91 تا پایان شهریور‌ ماه جاری تعداد 689 پاکت سیگار، لوازم آرایشی و بهداشتی، یک هزار و 688 قلم، لامپ و دارو‌های قاچاق با ارزش ریالی 13 میلیون و 90 هزار ریال در این شهرستان کشف شده است.

رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان بویین زهرا افزود: میزان کشفیات مهر ماه شهرستان بویین زهرا‌ 30 پاکت سیگار با ارزش ریالی بالغ بر 610 هزار ریال، آبان‌ ماه دو پرونده با ارزش ریالی یک میلیون و 106 هزار تومان، آذر ماه‌، 91 پاکت سیگار به ارزش ریالی یک میلیون و 500 هزار ریال، دی‌ ماه، 21 قطعه لوازم آرایشی بوده است که با تشکیل دو پرونده دیگر پیگیری شده است.

وی با اشاره به اینکه روزانه 15 تا 20 تن برنج وارد شهرستان بویین زهرا شده و در شبکه توزیع قرار می‌گیرد، تصریح کرد: هیچ مشکلی در حال حاضر در بخش عرضه برنج در این شهرستان وجود نداشته و روال عادی طی می‌شود.

انتهای پیام/77005/ش10/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول