اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری خبر داد

توزیع 2 هزار تن برنج هندی در چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری فارس: معاون بازرگانی داخلی اداره صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: 2 هزار تن برنج هندی اسفند‌ماه در استان توزیع می‎شود.

توزیع 2 هزار تن برنج هندی در چهارمحال و بختیاری

علیرضا جیلان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا مایحتاج و مواد غذایی ضروری مردم استان را تامین کنیم.

وی با اشاره به برنامه‌ها و تمهیدات این اداره ‌کل در ذخیره‌سازی و تامین مواد غذایی مردم برای نوروز امسال، تصریح کرد: در این راستا با کمبود هیچ کالایی در استان روبه‌رو نیستم و تنها کالایی که در رابطه با تامین آن باید تلاش بیشتری کرد، برنج است.

جیلان از توزیع دو هزار تن برنج هندی در استان در اسفند‌ماه خبر داد و گفت: این در حالی است که طی یکماه گذشته هفت هزار تن برنج خارجی در استان توزیع شده است و باز هم کمبود این کالا احساس می‎شود.

معاون بازرگانی داخلی اداره صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه مردم نگران تامین مواد غذایی مورد نیاز خود در ایام نوروز نباشند، افزود: در تعطیلات عید نوروز هر سال میزان تقاضا برای مصرف بسیاری از مواد به خصوص گوشت قرمز، مرغ و تخم‌مرغ افزایش می‌یابد این در حالی است که در راستای سیاست‌های تنظیم بازار مواد پروتئینی مردم در ایام عید نوروز بیش از سال گذشته تامین و ذخیره شده است.

جیلان ادامه داد: هیچ زمانی به این اندازه کالا و مواد پروتئینی ذخیره‌سازی نشده بود و کالاهای اساسی در سردخانه‌ها، انبارها و سیلوها ذخیره شده است.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی مردم تصریح کرد: با وجود تورم و گرانی بالا روحیه امید و نشاط در مردم وجود دارد و بازار رونق خود را حفظ کرده است.

این مسئول از برخورد با کم‌فروشان و محتکران طبق قانون خبر داد و گفت: مردم در صورت مشاهده تخلف می‌توانند با شماره تلفن 124 تماس بگیرند.

انتهای پیام/68004/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول