اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره صنعت رامسر خبر داد

239 تن برنج در رامسر توزیع شد/ توزیع 23 تن مرغ با قیمت‌ها 5200 تومان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت رامسر گفت: با همکاری فرمانداری رامسر و در راستای تنظیم بازار 239 تن برنج توزیع شد و به‌زودی 23 تن گوشت مرغ منجمد با قیمت‌ها 5 هزار و 200 تومان در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

239 تن برنج در رامسر توزیع شد/ توزیع 23 تن مرغ با قیمت‌ها 5200 تومان

 حمیدرضا حسیبی در گفت‌گو با خبرنگار فارس در رامسر از 7 هزار و 388 مورد بازرسی واحدهای صنفی از ابتدای سال 91 تا کنون خبر داد و گفت: در این ارتباط 592 مورد پرونده تشکیل و متخلفان بیش از 300 میلیون ریال جریمه شدند.

وی افزود: با توجه به گردشگرپذیر بودن شهرستان رامسر و ضرورت میزبانی شایسته از جمع عظیم مسافران، بازرسی‌ها از صنوف بیشتر می‌شود.

حسیبی اعلام کرد: هم‌اکنون 30 بازرس افتخاری به همراه 7 بازرس این نهاد و واحد اصناف در آستانه نوروز برای نظارت بر بازار و کنترل قیمت‌ها فعالیت خود را آغاز کردند و در این زمینه شماره 124 آماده پاسخگویی به شهروندان و مسافران است.

این مسئول با بیان اینکه اداره صنعت و معدن با همکاری مجمع امور صنفی در راستای تنظیم بازار و کنترل قیمت‌ها تلاش می‌کند، اظهار داشت: با همکاری فرمانداری و در راستای تنظیم بازار 239 تن برنج توزیع شد و به‌زودی 23 تن گوشت مرغ منجمد با قیمت‌ها 5 هزار و 200 تومان در اختیار مردم قرار می‌گیرد. 

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت رامسر در پایان گفت: نمایشگاه بهاره از 15 اسفند ماه با 100 غرفه در سه راه آبگرم رامسر برپا می‌شود.

انتهای پیام/86024/ع30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول