اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دهگلان:

ایجاد اشتغال نیاز مهم مددجویان کمیته امداد است

خبرگزاری فارس: فرماندار دهگلان گفت: ایجاد اشتغال یکی از مهم‌ترین نیازهای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی است.

ایجاد اشتغال نیاز مهم مددجویان کمیته امداد است

به گزارش خبرگزاری فارس از دهگلان، محمد رضایی امروز در جریان بازدید از کلاس‌های آموزشی کمیته امداد امام خمینی شهرستان دهگلان گفت: ایجاد اشتغال یکی از مهم‌ترین نیازهای مددجویان تحت حمایت است که جهت تحقق این امر نیاز به آموزش حرفه‌های متعدد است.

وی با تقدیر از رویکرد توانمند‌سازی خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی به‌عنوان گامی مهم در اقتصاد افزود: برگزاری این دوره‌ها و آموزش‌های لازم مبتنی بر توسعه اشتغال پایدار و متناسب با بازار کار و پتانسیل موجود در هر منطقه خدمتی بسیار ارزنده از سوی کمیته امداد به مددجویان است.

وی برگزاری کلاس‌های آموزشی به منظور آماده‌سازی نیروی کار ماهر برای واحدهای تولیدی و خدماتی را بسیار ارزنده و شایسته تقدیر دانست.

رئیس کمیته امداد امام خمینی دهگلان هم در جریان این بازدید، از برگزاری هفت دوره آموزشی مختلف ویژه مددجویان روستایی تحت پوشش در ماه جاری خبر داد.

زعفر قنبری گفت: هفت دوره آموزشی در زمینه‌های دامداری، خدماتی، کشاورزی، خیاطی، رانندگی، ICDL و کار‌آفرینی ویژه مددجویان تحت پوشش در هفته جاری برگزار شد که در این دوره‌ها یک‌هزار و 100 نفر آموزش لازم را فرا گرفتند.

وی افزود: به مددجویان شرکت‌کنندگان در دوره آموزشی خیاطی، 30 دستگاه چرخ خیاطی به ارزش 60 میلیون ریال به صورت رایگان اهدا شد. 

وی در پایان از ایجاد اشتغال برای 400 نفر از مددجویان کمیته امداد امام خمینی شهرستان دهگلان از محل منابع بانکی و واحدی خبر داد و گفت: سودآوری طرح‌های اشتغال‌زایی یکی از اهداف شاخص برگزاری دوره‌های آموزشی است.

انتهای پیام/79013/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول