اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد چرام خبر داد

پرداخت بیش از 8 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان چرام

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد چرام از پرداخت بیش از 8 میلیارد ریال وام اشتغال‌زایی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان جهت اجرای طرح‌های اشتغال خبر داد.

پرداخت بیش از 8 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان چرام

علی‌حسن مظاهری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چرام از پرداخت بیش از 8 میلیارد ریال وام اشتغال‌زایی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان جهت اجرای طرح‌های اشتغال خبر داد.

*پرداخت 166 فقره وام اشتغال‌زایی به مددجویان کمیته امداد چرام

رئیس کمیته امداد چرام اظهار کرد: در راستای توانمندسازی مددجویان تحت حمایت و استقلال این خانواده‌ها از ابتدای سال جاری تاکنون 166 فقره وام اشتغال‌زایی به مددجویان واجد شرایط این نهاد پرداخت شد.

وی تسهیلات پرداختی به مددجویان را 8 میلیارد و 514 میلیون ریال عنوان کرد و ابراز داشت: اشتغال‌زایی و خود اتکایی از اساسی‌ترین اهداف برنامه‌های اجرایی کمیته امداد است.

این مسئول اضافه کرد: طرح‌های اشتغال‌زایی در زمینه‌های دامداری، کشاورزی، زنبورداری، صنفی صنعتی و دیگر طرح‌های قابل اجرا در منطقه می‌باشد.

مظاهری افزود: بهره‌گیری از استعدادهای زنان و دختران تحت حمایت در ایجاد تولید و گسترش صنایع دستی مورد توجه ویژه است که در این راستا از ابتدای سال جاری تاکنون 147 نفر در رشته‌های گلیم و گلیم فرش و خیاطی آموزش‌های لازم را فرا گرفته‌اند.

*معرفی 170 نفر از مددجویان کمیته امداد به کمیسیون پزشکی

مدیر کمیته امداد شهرستان چرام همچنین از معرفی 170 نفر از افراد واجد شرایط به کمیسیون پزشکی کمیته امداد خبر داد و گفت: 170 نفر از مددجویان شهرستان چرام به علت بیماری‌های مختلف و فقر مالی و از کار افتادگی و با ارائه مدارک پزشکی به کمیته امداد مراجعه و کمیسیون پزشکی آن‌ها برگزار شد.

مظاهری تصریح کرد: افرادی که توسط پزشکان، از کار افتاده تشخیص داده شوند زیر چتر حمایتی کمیته امداد قرار گرفته و به آنها مستمری پرداخت می‌شود.

وی افزود: افرادی که توانایی کار کردن را دارند از دیگر خدمات این نهاد مانند کمک هزینه تحصیلی فرزندان، هزینه ازدواج، وام‌های قرض‌الحسنه و اشتغال بهره‌مند می‌شوند تا بتوانند مخارج زندگی خود را تأمین کرده و با ایجاد فرصت‌های شغلی به تدریج از چرخه حمایتی کمیته امداد خارج شوند.

انتهای پیام/82002/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول