اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد سوادکوه:

مددجویان سوادکوهی 7 میلیارد ریال مستمری گرفتند

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان سوادکوه از پرداخت 7 میلیارد و 119 میلیون ریال مستمری در 9 ماهه اول سال جاری به خانواده‌های زیرپوشش کمیته امداد خبر داد.

مددجویان سوادکوهی 7 میلیارد ریال مستمری گرفتند

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، عیسی اسماعیلی پیش از ظهر امروز در جلسه بررسی سالانه فعالیت‌های کمیته امداد شهرستان سوادکوه با اشاره به اینکه توانمندسازی، کارآفرینی و تکریم خانواده از اولویت‌های فعالیت کمیته امداد خمینی است، گفت: افزایش سطح رفاه و کاهش عوامل تاثیرگذار در بیکاری نیز از تلاش‌های دیگر ما در عرصه خدمت به خانواده‌های زیرپوشش است.

رئیس کمیته امداد شهرستان سوادکوه با بیان اینکه کمیته امداد با 40 سرفصل در خدمت افراد زیرپوشش است، یادآور شد: یک‌هزار و 736 خانوار و 3 هزار و 141 نفر زیر پوشش کمیته امداد امام‌خمینی شهرستان سوادکوه هستند.

وی افزود: بر اساس دستورالعمل، هر ساله 10 درصد خانواده‌های زیرپوشش که توان کار دارند باید از چرخه حمایتی خارج شوند.

اسماعیلی از پرداخت 7 میلیارد و 119 میلیون ریال مستمری در 9 ماهه اول سال جاری به خانواده‌های زیرپوشش خبر داد و یادآور شد: مبلغ نزدیک به 450 میلیون ریال برای 33 مورد تعمیرات مسکن و 48 مورد ساخت سرویس بهداشتی در این مدت پرداخت شده است.

عضو شورای اداری شهرستان سوادکوه از تهیه جهیزیه برای 42 نفر با مبلغ بیش از 400 میلیون ریال خبر داد و یادآور شد: مبلغ تهیه جهیزیه به صورت بلاعوض پرداخت شده است.

وی از حضور 780 حامی برای پذیرش مسئولیت مالی 18 یتیم در سوادکوه خبر داد و گفت: در 10 ماهه اول سال جاری مبلغ یک میلیارد و 540 میلیون ریال به حساب این افراد واریز شده است.

رئیس کمیته امداد شهرستان سوادکوه از برنامه‌ریزی برای ایجاد فرصت شغلی با اعتبار دولتی در سال جاری خبر داد و خاطر نشان کرد: برنامه‌ریزی برای ایجاد فرصت شغلی 610 نفر با اعتباری بیش از 40 میلیارد ریال باید ایجاد شود که 393 پرونده به مبلغ بیش از 27 میلیارد ریال به بانک‌ها ارسال شد و 138 نفر از تسهیلات بانکی به مبلغ 10 میلیارد ریال بهره‌مند شدند.

انتهای پیام/86015/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول