اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بویین زهرا عنوان کرد

شتاب شاخص بهره‌برداری پروژه‌ها در بویین زهرا

خبرگزاری فارس: فرماندار بویین زهرا گفت: شاخصه‌های پروژه‌های بهر‌ه برداری شده در بویین زهرا شتابان بوده و تعداد قابل توجهی طرح عمرانی و خدماتی در این شهرستان به بهره‌برداری رسیده است.

شتاب شاخص بهره‌برداری پروژه‌ها در بویین زهرا

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا استان قزوین احد احمدی در جلسه تشریح پروژه‌های به بهره‌برداری رسیده در دهه ‌فجر اظهار داشت: در دهه ‌فجر امسال برنامه‌ها و پروژه‌های بسیار خوبی در سطح این شهرستان به مرحله اتمام و بهره‌برداری رسید.

وی افزود: بهره‌برداری از بوستان تات در شهر سگزآباد با اعتبار 175 میلیون تومان و مساحت پنج هزار مربعی در طول دهه فجر در حوزه فضای سبز به انجام رسید.

وی تصریح کرد: همچنین مسجد امیرالمؤمنین این شهر با مساحتی بالغ بر 150 متر مربع و با 650 میلیون ریال با حضور مسئولان افتتاح شد.

فرماندار بویین زهرا پیرامون طرح‌های آبرسانی افتتاح شده در بویین زهرا عنوان کرد: مخزن پنج میلیون لیتری شهر شال نیز جزو پروژه‌هایی بود که در مدت زمان 18 ماه به صورت نیمه بتنی احداث شده بود و امروز با بهره‌برداری از این طرح حجم ذخیره آب از 25 هزا لیتر به 75 هزار لیتر رسیده و تا 15 سال آینده نیاز به احداث مخزن آب وجود ندارد.

احمدی در پایان خاطر نشان کرد: طول خط انتقال این پروژه آبرسانی شهر شال 80 متر با قطر 600 میلی‌متر بوده و با اعتبار 17 میلیارد ریال احداث شده است و سهم عمده‌ای را در برطرف کردن مشکل آبرسانی شهر شال برعهده دارد.

انتهای پیام/77005/ش20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول