اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد جم خبر داد

بهره‌مندی 250 کودک مددجوی جم از خدمات سوءتغذیه

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) جم از بهره‌مندی 250 کودک مددجوی جم از خدمات سوء تغذیه خبر داد.

بهره‌مندی 250 کودک مددجوی جم از خدمات سوءتغذیه

مسلم انیژپور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جم اظهار داشت: کمیته امداد یک نهاد خدمات‌رسان است و به جامعه هدف زیرپوشش متنوع‌ترین خدمات را ارائه می‌کند.

وی افزود: مردم با کمک به کمیته امداد نقش موثری در بهبود خدمات دارند و انتظار داریم روند همکاری مردم با کمیته امداد تداوم داشته باشد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان جم از بهره‌مندی خانوارهای زیر پوشش از معافیت انشعاب آب، برق و گاز کمیته امداد جم خبر داد.

انیژپور تصریح کرد: انشعابات رایگان در راستای حل مشکلات مالی و تسریع در فراهم کردن امکانات اولیه زندگی خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: در دهه فجر امسال 120 خانوار تحت حمایت کمیته امداد شهرستان جم، از امتیاز انشعابات رایگان این نهاد با ارزشی بالغ بر 93 میلیون 452 هزار 916 ریال بهره‌مند شده است.

رئیس کمیته امداد شهرستان جم عنوان کرد: از ابتدای سال تاکنون 215 خانوار تحت حمایت از این انشعابات بهره‌مند شده‌اند که 91 مورد انشعابات آب، 64 برق و 60 مورد آن گاز بوده که از محل تبصره‌های خانواده‌های تحت حمایت بوده است.

انیژپور همچنین از توزیع سبد غذایی بین کودکان سوء تغذیه جم خبر داد و خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت مسئله تغذیه کودکان و جلوگیری از مشکلات سوءتغذیه کودکان از ابتدای سال تاکنون 250 کودک زیر شش سال کمیته امداد امام خمینی (ره) جم با مبلغی بالغ بر 161 میلیون ریال از خدمات بهداشتی در این زمینه بهره‌مند شدند و این امر در تمام گستره شهرستان صورت پذیرفته است.

وی ادامه داد: اجرای طرح مقابله با سوء‌تغذیه در مجموعه کمیته امداد امام خمینی (ره) جم از طرح‌های مهم و ارزشمندی است که در منطقه اجرایی شده است.

این مسئول با تشریح روند اجرای این طرح اذعان داشت: طرح سوء‌تغذیه با برنامه‌ریزی کمیته امداد و همکاری کارشناسان شبکه بهداشت و درمان استان اجرا شده است.

وی اضافه کرد: در دهه فجر امسال 125 کودک با مبلغی بالغ بر 61 میلیون ریال از خدمات این طرح بهره‌مند شدند.

انتهای پیام/2451/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول