اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‌ فقیه در سپاه قزوین:

انقلاب اسلامی بزرگ‌ترین امانت الهی است

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی‌ فقیه در سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین گفت: انقلاب اسلامی بزرگ‌ترین امانت الهی است که امام راحل (ره) و شهدای گرانقدر با نثار جان خود این امانت را به ما سپرده‌اند.

انقلاب اسلامی بزرگ‌ترین امانت الهی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا، نشست بصیرتی حوزه علمیه خواهران شهرستان بویین زهرا با حضور حجت‌الاسلام اسدالله رضوانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین برگزار شد.

رضوانی در ابتدای سخنان خود انقلاب اسلامی را بزرگ‌ترین امانت الهی دانست و اظهار داشت: انقلاب اسلامی بزرگ‌ترین امانت الهی است که امام راحل (ره) و شهدای گرانقدر با نثار جان خود این امانت را به ما سپرده‌اند تا از آن به نحو احسن محافظت کنیم.

وی افزود:‌ چراکه در این برهه حساس از تاریخ بهترین محافظت از انقلاب و دستاوردهای آن زنده نگه داشتن گفتمان امام راحل (ره) و سیره مطهر شهدا است که بر همگان واجب است در حفظ این دستاوردها کوشا باشیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین در بخش دیگری از سخنان خود تشدید فشار و تحریم‌های اقتصادی دشمنان را بی‌اثر دانست و تأکید کرد: فشار و تحریم‌های اقتصادی که دشمنان علیه نظام اسلامی ایران تحمیل کرده‌‌اند بی‌اثر خواهد بود چراکه مردم ما با بصیرت و استقامت خود تمامی توطئه‌ها و فتنه‌ها را با موفقیت پشت سر گذاشته‌اند و فتنه اقتصادی دشمن را نیز با روحیه ایثار و استقامت مردمی پشت سر خواهند گذاشت.

رضوانی وحدت کلمه را رمز پیروزی انقلاب اسلامی و عبور از سختی‌ها دانست و افزود: سیاستمداران استکبار جهانی آخرین حربه خودشان را روی اهداف اقتصادی پیاده کرده‌اند تا بلکه بتواند مردم را از نظام جدا سازند.

این مسئول ادامه داد:‌ بدون شک در این جنگ اقتصادی باید مسئولان بیشتر متوجه حربه‌ها و توطئه‌ها دشمنان باشند و به جای بد اخلاقی‌های سیاسی و تفرقه افکنی، وحدت و همدلی را در دستور کار خود قرار دهند و وحدت کلمه در این پیچ تاریخی می‌‌تواند رمز پیروزی و عبور موفقیت آمیز انقلاب اسلامی از تمامی توطئه‌ها و حیله‌های دشمنان باشد.

انتهای پیام/77008/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول