اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی پرورشی مدارس امام حسین(ع) مشهد:

جوانان را با آموزش صحیح مسائل انقلابی در مقابل دشمن تجهیز کنیم

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی پرورشی مدارس امام حسین(ع) مشهد گفت:جوانان ما امروز در معرض خطرهای جدی هستند و باید در مقابل دشمن تجهیز شوند.

جوانان را با آموزش صحیح مسائل انقلابی در مقابل دشمن تجهیز کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، علی فرخزاد صبح امروز در مراسم افتتاحیه کارگاه آموزش جشن عبادت برای والدین در تالار امام علی تربیت معلم شهید هاشمی‌نژاد مشهد اظهار کرد: جوانان ما امروز در معرض خطرهای جدی هستند و دشمن نیز با جنگ نرم به دنبال منحرف کردن آنهاست، به همین دلیل باید جوانان خود را با آموزش درست و صحیح مسائل دینی و انقلابی مجهز کنیم تا دشمن نتواند به اهداف شوم خود برسد.

معاون فرهنگی پرورشی مدارس امام حسین(ع) در رابطه با کارگاه آموزش جشن عبادت برای والدین تصریح کرد: در راستای ورود دانش‌آموزان در عرصه معرفت و مسائل مرجع شناسی، اعتقادی و احکام، طی آموزش‌های مقدماتی در مدارس امام حسین(ع) توسط روحانیون به صورت هنرمندانه و استادانه آموزش‌های لازم صورت گرفته است.

وی افزود: مرحله دوم این کارگاه آموزش برای والدین است که در آن وظایفی که بر دوش والدین است شرح داده می‌شود و والدین آموزش‌هایی را در مورد نحوه برخورد با فرزندان می‎بینند.

فرخزاد خاطر نشان کرد: علاوه بر این ما اقداماتی را در بخش اعتقادی و بصیرتی انجام داده‌ایم که توسط مربیان و روحانیون مجرب تحت عنوان گفتمان دینی در روزهای پنجشنبه هر هفته برای دانش‌آموزان برگزار می‌شود.

فرخزاد تصریح کرد: مدارس امام حسین(ع) فعالیت‌هایی را از قبیل اردوهای جهادی، کلاس‌های قرآن و استقبال از محرم تحت عنوان کودک و محرم و... دارند. اختتامیه این کارگاه در روز 18 اسفندماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/70028/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول