اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان:

شهدا با آگاهی و بصیرت انقلاب را تنها نگذاشتند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان گفت: شهدای ما آگاهی و بصیرت داشتند و انقلاب را تنها نگذاشتند و مردم ما نیز صبر و بصیرت را از خود در همه صحنه‌ها نشان دادند.

شهدا با آگاهی و بصیرت انقلاب را تنها نگذاشتند

به گزارش خبرگزاری فارس از قلعه‌گنج، سردار محمد مارانی عصر امروز در یادواره شهید 13 ساله و 110 شهید شهرستان قلعه‌گنج اظهار داشت: انقلاب اسلامی ما مانند خورشیدی در دنیا درخشید و به دلیل خون پاک شهدا و دم مسیحایی مردم پاک آن مانند ستاره‌ای درخشان ماند.

وی با بیان اینکه آنها از انقلابی دفاع کردند که امروز محور همه حرکت‌های جهان و همه خیزش‌ها منشا آن انقلاب اسلامی و نظام اسلامی ما است، افزود: دسترنج شهدا امروز به بیداری اسلامی و هوشیاری مردم و ملت‌های آزاده جهان رسیده است.

مارانی تصریح کرد: سختی‌هایی که رزمندگان ما در طول هشت سال دفاع مقدس، دوران اسارت و زندان‌های مخوف عراق کشیدند، امروز شیرینی، آسایش و استقلال را برای مردم به ارمغان آورده است.

وی عنوان کرد: حضور در صحنه‌های دفاع از دین و مکتب اسلام از تکالیف ما بوده است، شهدای جنوب کرمان در زمان جنگ نترس و دلیر بودند، شهید میثم‌، شهید تاجیک‌ها، شهسواری‌ها و دستجردی‌ها از این نمونه دلیران و جوانان غیور بودند که در برابر قدرت جهان ایستادند تا این آرمان الهی برای وصل به عصر حکومت ولیعصر(عج) برسد.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان گفت: شهدای ما آگاهی و بصیرت داشتند که در این صحنه انقلاب را تنها نگذاشتند و مردم ما نیز صبر و بصیرت را از خود در همه صحنه‌ها نشان دادند و ثبت تاریخ کردند که پای این انقلاب می‌مانند.

وی با تأکید بر ضرورت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و خانواده آنها خاطرنشان کرد: تاثیرات جنگ و دفاع مقدس در انقلاب ما در بعد معنوی و علمی کاملا مشهود است و فرهنگ جهاد، ایثار و صبر و بصیرت همه از تاثیرات این جنگ بودند.

انتهای پیام/80004/ق30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول