اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه نمین:

معنویت بسیج گره‌گشای مشکلات انقلاب است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه نمین گفت: معنویت بسیج و تقویت روحیه خودباوری و استقلال‌طلبی، زمینه‌ساز رفع بسیاری از آسیب‌ها و مشکلات انقلاب اسلامی است.

معنویت بسیج گره‌گشای مشکلات انقلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عظیم سرداری عصر امروز در جلسه هماهنگی اعزام کاروان راهیان نور دانش‌آموزی در نمین اظهار داشت: امروز بدخواهان این نظام از شجره طیبه بنیان نهاده از سوی امام که همان بسیج مستضعفان است در ترس و واهمه هستند، چراکه صلابت بسیج لرزه بر اندام دشمن می‌اندازد.

وی با یادآوری اینکه در حرکت عظیم و دشمن‌شکن مردم در جنگ هشت ساله، بسیج بی‌بدیل‌ترین صحنه شجاعت و فداکاری را به نمایش گذاشت، ادامه داد: بسیجیان ما امروز در سنگر دیگر آن هم سنگر فرهنگی، معنوی و ارزشی سعی می‌کنند تا در مسیر آرمانی این ملت گام برداشته و بهترین و شایسته‌ترین کارکرد را از خود به نمایش بگذارند.

سرداری، روح بسیج را در ولایت‌مداری و بصیرت‌افزایی برشمرد و خاطرنشان کرد: اگر این روح معنوی و متعالی را از بسیج بگیرند، بسیج به مانند ماهی خارج از آبی است که چند روزی نمی‌تواند دوام و بقا داشته باشد.

این مسئول در ادامه سخنان خود به حرکت عظیم کاروان راهیان نور در تجدید بیعت با شهدا و یادگاران هشت سال جنگ تحمیلی اشاره و تصریح کرد: در قالب این کاروان‌ها، بهترین سرمایه‌های این کشور که همان نوجوانان و جوانان هستند با بهترین معارف انقلاب اسلامی که همان شجاعت، شهامت، ایثار و از خودگذشتگی بیشتر و بهتر است، آشنا می‌شوند.

وی اضافه کرد: دانش‌آموزان اعزامی در قالب کاروان راهیان نور از مناطق مختلف و یادمان‌های شلمچه، اروندکنار، هویزه و دهلاویه بازدید می‌کنند و بیش از گذشته با فرهنگ جبهه و جنگ، شهادت‌طلبی، حفظ آمادگی و ارتقای دانش معنوی و بصیرت‌افزایی آشنا می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرمانده سپاه نمین به حرکت عظیم کاروان راهیان نور در فصول و مناسبت‌های مختلف اشاره کرد و بیان داشت: در یک ماه مانده به ایام تعطیلات نوروزی ما برنامه‌ریزی‌های خود را انجام می‌دهیم تا از 25 اسفندماه اعزام کاروان راهیان نور عمومی را از تمام اقشار و گروه‌ها به مناطق عملیاتی جنوب شاهد باشیم.

سرداری در پایان اذعان داشت:‌ از شهرستان نمین به تعداد 400 نفر به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می‌شوند و در طول سفر و محل اقامت برنامه‌های معنوی، فعالیت‌های گروهی، اقدامات مهارتی و تربیتی به همت آموزش و پرورش و بسیج تدارک دیده می‌شود تا نسل آینده بهتر و بیشتر با این اندیشه‌ها آشنا شوند.

انتهای پیام/62006/ذ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول