اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات مازندران:

همایش رسانه و انقلاب 6 اسفند در مازندران برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات مازندران گفت: نخستین همایش بزرگ فعالان رسانه‌های گروهی مازندران با موضوع رسانه و انقلاب اسلامی ششم اسفندماه از ساعت 9 تا 13 در تالار اجتماعات دانشگاه آزاد ساری برگزار می‌شود.

همایش رسانه و انقلاب 6 اسفند در مازندران برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، انقلاب شکوهمند اسلامی ایران به عنوان هدیه الهی که با رهبری پیامبرگونه امام‌خمینی (ره)، مجاهدت شهیدان و ایثار امت انقلابی در 22 بهمن 57 به پیروزی رسید ودیعه ارزشمندی است که حفظ آن وظیفه همگان است.

رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات مازندران در گفت‌وگو با فارس با اشاره به این‌که دهه فجر و پاسداشت این طلیعه انقلاب، زمان و مکان نمی‌شناسد از برپایی همایش رسانه و انقلاب با محوریت خانه مطبوعات مازندران خبر داد.

ایرج نیازآذری از اصحاب رسانه و مطبوعات به عنوان قشر فرهیخته و متعهد جامعه اسلامی یاد کرد و گفت: به مناسبت گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی، نخستین همایش بزرگ فعالان رسانه‌های گروهی مازندران با موضوع رسانه و انقلاب اسلامی با همکاری دانشگاه آزاد ساری روز یکشنبه ششم اسفندماه از ساعت 9 تا 13 در تالار اجتماعات دانشگاه آزاد ساری برگزار می‌شود.

رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات مازندران از حضور شخصیت‌های سیاسی، اجتماعی، علمی و فرهنگی مازندران در این همایش خبر داد و عنوان کرد: در این همایش، تمام فعالان رسانه‌ای عضو خانه مطبوعات مازندران حضور دارند.

وی با اشاره به حضور نمایندگان مجلس، مدیران دستگاه‌های اجرایی مازندران به همراه مسئولان روابط عمومی و فرمانداران شهرهای استان گفت: در این مراسم یک مدرس دانشگاه درباره اخلاق حرفه‌ای در علوم ارتباطات و روزنامه‌نگاری نیز سخنرانی می‌کند.

نیازآذری از پخش نماهنگ رسانه و نماهنگ ولایت در این همایش خبر داد و افزود: یک گروه موسیقی نیز به مناسبت برگزاری این همایش و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به اجرای برنامه خواهد پرداخت.

وی با اشاره به طرح مسئله‌ای درباره برگزاری با تأخیر این همایش با موضوع دهه فجر و انقلاب خاطر نشان کرد: به دلیل حضور خبرنگاران و رسانه‌های گروهی در برنامه‌های بزرگداشت دهه فجر و پروژه‌های بازدید، کلنگ‌زنی و افتتاحیه سالگرد پیروزی انقلاب، برگزاری این همایش به ایام بعد از دهه فجر موکول شد.

رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات مازندران همچنین در بخش دیگری از سخنانش از برگزاری نشست اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات مازندران با حضور مدیران رسانه‌های استان با هدف دریافت نظرات و پیشنهادات فعالان مطبوعاتی و راهکارهای تعامل بین خانه مطبوعات و مدیران رسانه‌ها در چهارشنبه هفته جاری در تالار جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران خبر داد.

انتهای پیام/2296/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول