اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار اردبیل:

معجزه انقلاب در پیام اصالت‌ آن است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل گفت: معجزه انقلاب اسلامی ایران که ابهت آن امروز استکبار را به لرزه انداخته، در پیام و ایجاد گفتمانش است.

معجزه انقلاب در پیام اصالت‌ آن است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عباس دست‌باز صبح امروز در آیین اختتامیه هفتمین جشنواره شعر فجر در اردبیل اظهار داشت: انقلاب ما را اگر یک معجزه الهی می‌دانند که با سایر فتوحات روزگار ما تفاوت زمینی و آسمانی دارد به دلیل آن است که پیام این انقلاب پیام مادی نیست، بلکه برگرفته از فطرت و خواست بشری است.

وی رسالت شاعر توانمند در توصیف این پیام اصیل و انتقالش به نسل‌های آینده را رسالتی سنگین و بسیار تاثیر‌گذار توصیف کرد و یادآور شد: انقلاب اسلامی ایران با پشت سر گذاشتن بسیاری از تحولات از جمله ترور‌ها، جنگ مستقیم و فتنه‌های داخلی و خارجی امروز در حوزه فرهنگ و هنر و ادب در قله رفیع ارشاد و هدایت سایر ملت‌ها ایستاده است و به این بالندگی افتخار می‌کند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل خاطرنشان کرد: شاعر توانمند ما نباید در توصیف این اقتدار قلم و پایش بلرزد و یا آن را به حساب اغراق‌گویی و غلو بگذارد، بلکه شایسته آن است که واقعیت‌های جامعه و حقیقت پیام انقلاب به نسل‌های آینده منتقل شود.

دست‌باز در بخش دیگری از سخنان خود به ترفندهای گوناگون استکبار جهانی در به زانو در‌آوردن جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت:‌ تحریم‌های فلج‌کننده‌ای که امروز استکبار به آن دست زده، علیرغم پیش آمد برخی از مشکلات و نارسایی‌ها خود آنها را فلج کرده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این مسئول عنوان کرد: غرب و شرق احساس می‌کنند که ایران را از هر چهار جهت مورد محاصره و مهار قرار داده‌اند اما امروز صدای انقلاب را می‌توان از دل همین کشورهای مستکبر و زالو‌صفت شنید.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل بیان داشت: به رغم این تهدیدها و تحریم‌ها جمهوری اسلامی ایران امروز در زمره 10 کشور برتر جهان قرار دارد، به طوری که روز به روز نیز بر این قدرت و توانمندی افزوده می‌شود.

دست‌باز شیطنت دیگر استکبار را تلاش برای فاصله انداختن بین مردم و نظام اسلامی توصیف کرد و افزود: در این حرکت شیطنت‌آمیز نیز در آستانه انتخابات دشمن ناکام می‌ماند، همانطوری که گوشه‌ای از این پشتیبانی مردمی را در راهپیمایی 22 بهمن به نظاره گذاشتیم.

وی تصریح کرد: 22 بهمن امسال ما گواه این ادعاست که مردم ما هرگز از انقلاب و پیمودن راه با اصالت آن خسته نشده‌اند، بلکه بیش از گذشته در صحنه هستند تا حرکت‌های سخیف دشمن را ناکام کنند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل انتخابات ریاست جمهوری و شوراها را آوردگاهی دیگر برای اعلام وفاداری مردم به نظام توصیف کرد و ابراز داشت: چه زیباست که شاعران ما چنین صحنه‌های دلدادگی مردم به نظام و ولایت را به تصویر بکشند و این شور و شوق را به نسل‌های آینده منتقل کنند.

دست‌باز برجستگی دیگر انقلاب اسلامی را برجستگی استکبار‌ستیزی ملت ایران و خاضع و خاشع نشدن در برابر مستکبران روزگار توصیف کرد و گفت: در این صحنه نیز مردم ما همیشه افتخار آفریدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این مسئول در پایان سخنان خود به جریان ادبی و شعر جمهوری اسلامی ایران و همچنین میدان دادن به جوانان و نسل‌های آینده اشاره کرد و اذعان داشت: در این مسیر قطعاً پیروزی با ملتی است که سختی‌ها را تحمل می‌کند و خم به ابرو نمی‌آورد.

انتهای پیام/62001/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول