اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه‌های کهگیلویه و بویراحمد:

رهبر معظم انقلاب هدایتگر بیداری اسلامی در جهان است

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه‌های کهگیلویه و بویراحمد گفت: رهبر معظم انقلاب به عنوان رهبر اسلامی کامل، هدایتگر بیداری اسلامی در جهان است.

رهبر معظم انقلاب هدایتگر بیداری اسلامی در جهان است

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حجت‌الاسلام حافظ ثابت عصر امروز در آیین ارائه مقالات در همایش ملی ولایت فقیه و بیداری اسلامی در مرکز کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: زمانی که قرار است ما داعیه‌دار حکومت جهانی باشیم برای این امر مهم باید از نظر تئوری از فرصت‌ها استفاده کنیم و قدم‌های مناسبی در این خصوص برداشته شود.

نماینده ولی‌فقیه در دانشگاه‌های کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: منابع علمی را باید از آموزه‌هایی دانست که افراد را به سمت فرصت‌ها هدایت می‌کند از این رو دانش‌وران، پژوهشگران و حوزویان نکات روز را به صورت منسجم برای استفاده جوامع بشری و نه تنها جمهوری اسلامی در دسترس قرار دهند.

حجت‌الاسلام ثابت اذعان کرد: برای برداشتن گام‌های بلند برای رسیدن به مقصد نهایی که زمینه‌ساز ظهور امام عصر «عج» است، بیش از گذشته تلاش کنیم.

این مسئول ادامه داد: اگر امروز اعتقاد داریم چیزی تحت عنوان بیداری اسلامی شکل گرفته این امر به صورت ابتدایی از فطرت پاک انسانی ما بوده هیچ انسانی نه ظالم  بودن و نه مظلوم واقع شدن را می‌پذیرد.

حجت‌الاسلام ثابت به رهنمودهای امام راحل و مقام معظم رهبری حول بیداری اسلامی اشاره و اذعان کرد: این دو امام و پیشوا به عنوان بنیان‌گذار یک نظام و انقلاب که برای رفع ظلم و ستم با همه ابعاد پیشوای جمع کثیری از مردم بوده و هستند همه رفتارها و نظرات آنها برای جوامع بشری ملاک عمل و مؤثر واقع شده است.

ظلم ستیزی نیازمند خودسازی است

نماینده ولی فقیه در دانشگاه‌های کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: با توجه به روحیه آزادی‌خواهی انسان و گستردگی استبداد حاکمان در جامعه بیداری اجتناب‌ناپذیر بوده اگر چه ممکن است بیداری اسلامی دیر اتفاق بیفتد ولی به هر حال بیداری اسلامی از ظلم‌ستیزی انسان سخن می‌گوید، مرز جغرافیایی ندارد و حق‌التکلیف است.

وی ظلم‌ستیزی را نیازمند خودسازی دانست و گفت: کسانی که می‌خواهند داعیه‌دار بیداری اسلامی در جهان باشند و با هر گونه ظلم و ستیز مقابله کنند این افراد باید ابتدا جنود رحمانی خود را بر جنود شیطانی پیروز کنند تا بتوان این امر مهم را در سطح جهانی ادامه داد.

امام خمینی پیشوای حرکت‌های نجات‌بخش در جهان است/هدف بیداری اسلامی ساختن تمدن اسلامی است

این مسئول تاکید کرد: اگر امام راحل و رهبر انقلاب اسلامی را به عنوان پیشوا نام بردیم کسانی بودند که در خودسازی قدم‌های خوبی برداشته‌اند از این رو قیام امام حسین برای همه آزادی‌خواهان امام و پیشوا محسوب می‌شود و همچنان نیز خواهد بود.

حجت‌الاسلام ثابت تصریح کرد: امام خمینی «ره» خودباوری را به مردم مسلمان ایران انتقال داد و با توجه به این امر توانستیم امروزه بعد از گذشت 34 سال از پیروزی انقلاب اسلامی با وجود همه فشارها و مشکلات پیشوای حرکت‌های نجات‌بخش در جهان باشیم.

انتهای پیام/82011/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول