اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خوسف:

رهبری نظام کشتی انقلاب را از طوفان اختلاف‌نظر مسئولان عبور ‌‌می‌دهند

خبرگزاری فارس: امام جمعه خوسف با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری خطاب به مسئولان نظام گفت: مقام عظمای ولایت کشتی انقلاب را از طوفان اختلاف نظرها با آرامش و هیبت ولایی خود عبور می‌دهند.

رهبری نظام کشتی انقلاب را از طوفان اختلاف‌نظر مسئولان عبور ‌‌می‌دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا حسینی عصر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان خوسف با اشاره به دیدار شکوهمند مردم انقلابی تبریز با رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: در موارد متعدد برکات فراوان تاسی به ولایت فقیه را مشاهده کرده‌ایم.

وی ادامه داد: هر انسان منصف و باوجدانی فرق بین نظام مقدس جمهوری اسلامی را که بر پایه ولایت فقیه استوار است را با سایر نظام‌های طاغوتی درک می‌کند.

امام جمعه خوسف تصریح کرد: مسئولان باید سخنان رهبری را سرلوحه کار خود قرار دهند و از اختلاف و تفرقه پرهیز کنند.

حسینی ادامه داد: ما باید شکرگذار باشیم که رهبری داریم که هم با دنیا برابر است و هم در برابر دنیاخواران قد برافراشته است.

جایگاه ولایت فقیه باید برای دانش‌آموزان تبیین شود

وی با بیان اینکه باید جایگاه ولایت فقیه برای نسل جوان به ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان تبیین شود، گفت: مسئولان آموزش و پرورش به ویژه معلمان باید در این زمینه تلاش کنند.

امام جمعه خوسف دانش‌آموزان را آینده‌سازان نظام و انقلاب اسلامی دانست و افزود: آشنایی این نسل با جایگاه ولایت فقیه ضروری است و باید در دستور کار مجموعه آموزش و پرورش قرار گیرد تا شبهات دانش‌آموزان در این بخش پاسخ داده شود.

حسینی ادامه داد: ایران اسلامی در موقعیتی قرار گرفته که مورد هجمه فرهنگی دشمنان قرار دارد و باید دانش‌آموزان با آشنایی بیشتر به تعالیم اسلام در برابر این هجمه‌ها بیمه شوند.

انتهای پیام/69004/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول