اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی شهردار الوند صورت گرفت

تقدیم بودجه 400 میلیارد ریالی سال 92 به شورای شهر الوند

خبرگزاری فارس: شهردار الوند بودجه 400 میلیارد ریالی سال 92 شهرداری را به شورای اسلامی این شهر تقدیم کرد.

تقدیم بودجه 400 میلیارد ریالی سال 92 به شورای شهر الوند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین و به نقل از روابط عمومی شهرداری الوند، سعید آگشته در خصوص بودجه سال 91 اظهار داشت: بودجه تنظیمی 350 میلیارد ریال بود که در متمم، رقم آن را در حدود 360 میلیارد ریال افزایش دادیم و این در حالی بود که اعتبارات ما کاهش پیدا کرده است.

وی علت کاهش اعتبار را عملکرد سازمان امور مالیات و دارایی استان دانست و افزود: برخی از مشکلات شهرداری در خصوص تأمین اعتبار از منبع ارزش افزوده متوجه آن سازمان است.

آگشته در تشریح بودجه سال آینده اضافه کرد: وظیفه عمران شهری 69 درصد، وظیفه خدمات شهری 5.24 درصد و وظیفه خدمات اداری 5.6 درصد از کل بودجه 400 میلیارد ریالی را به خود اختصاص داده است.

وی بودجه سال آینده را همانند سایر شهرداری‌های کشور برنامه‌ای عنوان کرد و افزود: برخی از درآمدها در بخش عمرانی 100 درصد و در بعضی بخش‌های درآمدی نیز نسبت 60 به 40 در نظر گرفته شده است.

شهردار الوند در خصوص جذب مشارکت‌ها اضافه کرد: بحث مهمی که در بودجه سال آینده وجود دارد، عینیت بخشی به مشارکت در بودجه است که در راستای سرمایه‌گذاری نمود پیدا می‌کند، این امر به این معنی است که شهرداری با توجه به اندازه خود، امکان فروش اوراق سهام را دارد.

آگشته تأکید کرد: بودجه ارایه شده با در نظر گرفتن این نوع مشارکت تنظیم شده است، لذا پایه اولیه سرمایه‌گذاری زمین‌های موجود شهرداری در نظر گرفته شده است که البته باید قیمت‌گذاری در این خصوص صورت گیرد.

وی تصریح کرد: رویکرد بودجه این بوده است که پروژه‌های عمرانی را به اتمام و بهره‌برداری برسانیم، بنابراین اجرای پروژه جدید در رویکرد بودجه‌ای در نظر گرفته نشده است.

شهردار الوند سال 92 را به عنوان سال نخست اجرای طرح جامع دارای اهمیت ویژه‌ای دانست و افزود: از این رو پارک علم و فناوری را در بودجه در نظر گرفتیم که البته به معنای اجرای پروژه جدید نیست بلکه نقطه آغاز اجرای طرح جامع است.

ابوالقاسم علیپور از ارایه به موقع بودجه از شهردار الوند تشکر کرد و افزود: با ارایه به موقع بودجه، زمان لازم برای بررسی وجود دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر الوند ادامه داد: تأکید و برنامه‌ریزی دولت بر اجرای پروژه‌هایی است که بالای 40 درصد پیشرفت دارند که در برنامه بودجه نیز در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/77002/ع/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول