اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بررسی شورا برای بررسی و تصویب بودجه آغاز شد

لایحه بودجه سال 92 شهر تسوج، روی میز شورای شهر

خبرگزاری فارس: شهردار تسوج گفت: بودجه پیشنهادی سال 1392 شهرداری تسوج برای بررسی و تصویب نهایی تقدیم شورای اسلامی این شهر شد.

لایحه بودجه سال 92 شهر تسوج، روی میز شورای شهر

اکبر پنبه‌ای  امروز در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار فارس در تسوج،  میزان بودجه سال 1392 را 25 میلیارد و 119 میلیون ریال عنوان کرد و افزود: از این رقم 14 میلیارد و 476 میلیون ریال اعتبارات عمرانی و مبلغ 10 میلیارد و 643 میلیون ریال نیز اعتبارات جاری است که مطابق با سیاست‌های ابلاغی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در چارچوب قوانین و مقررات و اهداف قانون برنامه پنجم توسعه کشور تنظیم و به شورای اسلامی شهر تقدیم شده است.

وی به افزایش 30 درصدی بودجه سال 92 نسبت به سال 91 اشاره کرد و گفت: مهم‌ترین برنامه‌ها و طرح‌های عمرانی شهرداری تسوج در سال 92 تکمیل پروژه‌های نیمه تمام از جمله ساختمان آتش نشانی، ساماندهی گلزار شهدا، ساماندهی ورودی‌های شهر، ساماندهی بلوار معلم، احداث پارک، احداث سیل بند، تعریض و مسیرگشایی معابر و تکمیل خیابان 18 متری و احداث ساختمان اداری است.

انتهای پیام/60005/و10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول