اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کوهبنان‌

38 درصد از بودجه‌ کوهبنان محقق شده است‌

خبرگزاری فارس: فرماندار کوهبنان گفت: 38 درصد از بودجه‌ اختصاص‌یافته سال جاری به کوهبنان محقق شده است.

38 درصد از بودجه‌ کوهبنان محقق شده است‌

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، منصور متقی بعد از ظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار داشت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی که رهبری آن را سیدی از سلاله پاک رسول‌الله(ص) عهده‌دار است، خدمت مخلصانه ‌به مردم خود نوعی عبادت محسوب می‌شود، پس مدیران اجرای باید بدون فوت وقت و چشم‌داشتی به مردم که به عنوان صاحبان اصلی انقلاب و ولی‌نعمت انقلاب هستند، خدمت کنند.

وی تصریح کرد: دولت نهم و دهم از ابتدای امر تمام تلاش خود را در راه خدمت بهتر و بیشتر به مردم به ویژه اقشار آسیب‌پذیر صرف کرده و خدمات ارزنده‌ای در زمینه‌های علمی‌، آموزشی‌، مسکن‌، جاده‌سازی‌، بهسازی و زیبا‌سازی روستا‌ها و ..‌. به سرانجام رسانده است، لذا امروز کشور ما در زمینه‌های انرژی هسته‌ای، بهداشت‌، نانو تکنولوژی‌، هوا و فضا و ...‌ ‌در دنیا حرف برای گفتن دارد.

متقی ابراز داشت: مصوبات جلسات شورای اداری لازم‌الاجراست ‌و در ارزشیابی عملکرد مدیران و مستندسازی ضروری است، پس مسئولیتی که به مجموعه اداری داده شده‌ باید در راه خدمت‌رسانی به مردم به نحو احسن اجرا شود‌ و همه ما باید تلاشمان در راستای خدمت‌رسانی مطلوب به مردم انجام دهیم.

فرماندار کوهبنان ابراز داشت: 38 درصد از بودجه‌هایی که سال جاری به شهرستان تخصیص یافته تا‌کنون ‌تحقق پیدا کرده است.

وی افزود: نمایشگاه بزرگ مبل در شهرستان کوهبنان با حضور یک شرکت تجاری بزرگ با تشکیل 40 غرفه ‌به زودی افتتاح می‌شود و مردم می‌توانند در این نمایشگاه از تنوع اجناس موجود بیشترین استفاده را ببرند.

متقی همچنین از برگزاری مراسم بزرگداشت استاد محمود‌ روح‌الامینی پدر مردم‌شناسی ایران در اسفند ماه سال جاری با حضور اندیشمندان‌، چهره‌های ماندگار خبر داد و ابراز داشت: همه باید برای بهتر و باشکوه‌تر برگزار کردن این همایش تلاش کنیم. 

وی گفت: با توجه به آثار و ابنیه متعدد تاریخی‌، طبیعی‌، سیاحتی و زیارتی شهرستان در ایام تعطیلات نوروزی پذیرای هزاران نفر از زائران امام رضا(ع) و مسافر نوروزی از اقصی نقاط کشور هستیم که باید تمام مقدمات برای استقبال و اسکان این بزرگواران فراهم شود.

فرماندار کوهبنان از مسئولان شهرستان درخواست کرد تا با آماده‌سازی پارک‌ها، میدان‌ها، بوستان‌ها‌، امامزاده‌ها و ... آمادگی لازم برای حضور بی‌دغدغه مسافران نوروزی داشته باشند.

انتهای پیام/80012/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول