اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان خبر داد

تحقق 105 درصدی بودجه امسال شهرداری اصفهان

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: امسال بودجه و درآمد شهرداری اصفهان به میزان 105 درصد تحقق یافته است.

تحقق 105 درصدی بودجه امسال شهرداری اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، عباس حاج رسولیها در مراسم بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی، تفریحی و خدماتی شهرداری منطقه 11 مدیریت شهری و شهرداری اصفهان براساس برنامه حرکت می‌کنند، اظهار کرد: برنامه شهرداری این شهر تا سال 1394 مشخص است.

وی با بیان اینکه مدیران و مسئولان باید در راستای ارتقای سطح شهر‌ها نسبت به خدمت‌رسانی بیشتر به مردم فعالیت کنند، اضافه کرد: خدمت‌رسانی و تولید ملی باید به عنوان محور اصلی برنامه‌های مدیران قرار بگیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه شورای شهر اصفهان در طول سه دوره فعالیت خود به برنامه‌ریزی و ایجاد ساختار سالم شهری توجه بسیاری داشته است، تصریح کرد:  980 کیلومتر معابر بالای 14 متر در اصفهان برنامه‌ریزی شده که تاکنون 920 کیلومتر از این معابر احداث شده است.

وی با اشاره به اینکه باقی‌مانده این معابر نیز تا سه یا چهار سال آینده راه‌اندازی می‌شوند، ادامه داد: بودجه سال آینده شهرداری اصفهان یک‌هزار و 424 میلیارد تومان است که توسعه حمل و نقل عمومی از محور‌های بودجه سال آینده شهرداری اصفهان به شمار می‌رود.

حاج رسولیها با بیان اینکه در سال آینده 500 میلیارد تومان برای توسعه حمل و نقل عمومی اختصاص یافته است، تاکید کرد: مقرر شده است که در سال آینده 100 میلیارد تومان برای اتوبوس‌های جدید اختصاص داده شود.

وی با تاکید بر اینکه مدیریت واحد شهری باید هر چه سریع‌تر تحقق پیدا کند، افزود: در حال حاضر بیش از یک‌هزار میلیارد تومان پروژه مشارکتی برای سال آینده شهرداری اصفهان پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/63004/ق20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول