اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جلسه کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر مشهد مصوب شد

4 هزار و 429 میلیارد تومان بودجه حوزه فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد

خبرگزاری فارس: معاون اداری و مالی شهرداری مشهد گفت: بودجه نقدی شهرداری حوزه فرهنگی اجتماعی در سال 92 به 2 میلیارد تومان افزایش یافته است.

4 هزار و 429 میلیارد تومان بودجه حوزه فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهد، ابوالفضل انتظاری، در جلسه کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر مشهد اظهار داشت: بودجه شهرداری در سال گذشته در حوزه فرهنگی و اجتماعی 328 میلیارد تومان و در پیوست 2 هزار و 429 میلیارد تومان بوده که این رقم بودجه در سال 92 به 4 هزار و 808 میلیارد تومان و پیوست به 4 هزار و 429 میلیارد تومان افزایش یافته است.

وی ادامه داد: بودجه نقدی شهرداری در این حوزه نیز در اصلاح بودجه یک هزار و 486 میلیارد تومان بوده که در سال 92 به 2 میلیارد تومان افزایش یافته است، همچنین در سال 92، 513 میلیارد تومان تغییرات ریالی و 35 درصد رشد نقدی داشته‎ایم.

وی در ادامه در خصوص کمک‎های دولت نیز بیان کرد: کمک‎های دولت در اصلاح بودجه سال 91، 292 میلیارد تومان بوده که 153 میلیارد تومان قرار بود از محل اوراق مشارکت کمک شود که فروش نرفت.

 در نهایت این بحث کلیات بودجه سال 92 حوزه فرهنگی و اجتماعی شهرداری مورد تایید اعضای کمیسیون قرار گرفت و مقرر شد برنامه‎های فرهنگی و اجتماعی شهرداری در جلسه بعدی ارائه شود.

در ادامه اعضای کمیسیون پیشنهاد دادند بودجه 30 میلیارد ریالی کمک به مساجد به 50 میلیارد ریال افزایش یابد.

دیگر موضوع مطرح شده در این کمیسیون به بررسی لایحه شهرداری مشهد پیرامون هبه عوارض پروژه‎های مجمع خیرین مسکن‌ساز خراسان در شهرداری‏های مناطق 4، 5 و 9 اختصاص داشت که در نهایت با هبه عوارض 550 میلیون تومان برای پروژه پنج تن، 86 میلیون تومان برای پروژه رحمت و 180 میلیون تومان برای پروژه پایداری موافقت شد.

انتهای پیام/70005/خ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول