اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار منطقه 11 اصفهان:

بودجه سال آینده منطقه 11 اصفهان 18میلیارد تومان است

خبرگزاری فارس: شهردار منطقه 11 اصفهان گفت: بودجه امسال شهرداری منطقه 11 اصفهان 12 میلیارد تومان بود و بودجه سال آینده نیز 18میلیارد تومان است.

بودجه سال آینده منطقه 11 اصفهان 18میلیارد تومان است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمد‌رضا برکت ظهر امروز در مراسم اجرای پروژه‌های عمرانی، تفریحی و خدماتی منطقه 11 با اشاره به اینکه امروز بیش از 40 پروژه در این منطقه به بهره‌برداری می‌رسد، اظهار داشت: احداث ادامه خیابان قدس، خیابان‌سازی خیابان امام رضا (ع) و احداث میدان تقاطع خیابان امام حسین (ع) از جمله پروژه‌های عمرانی راه‌اندازی شده در این منطقه است.

وی با بیان اینکه اجرای پروژه‌های عمرانی در راستای ارتقای کیفیت این منطقه از رویکرد‌های شهرداری منطقه 11 اصفهان به شمار می‌رود، ادامه داد: احداث فرهنگ‌سرا، سالن ورزشی و راه‌اندازی پارکینگ شریف شرقی از شاخص‌ترین پروژه‌های اجرایی این منطقه به شمار می‌رود.

شهردار منطقه 11 اصفهان با اشاره به بودجه سال آینده این منطقه خاطرنشان کرد: بودجه امسال شهرداری منطقه 11 اصفهان، 12 میلیارد تومان بود و بودجه سال آینده 18میلیارد تومان است.

وی به پروژه‌های اجرایی سال آینده شهرداری منطقه 11 اصفهان اشاره و تصریح کرد: در سال آینده 35 پروژه عمرانی، خدماتی و تفریحی در منطقه 11 اصفهان اجرا و راه‌اندازی می‌شود.

برکت با اشاره به اینکه بودجه سال آینده شهرداری منطقه 11 اصفهان نسبت به سال گذشته، 86 درصد رشد داشته است، عنوان کرد: مردادماه سال گذشته 30 پروژه در بخش‌های مختلف در این منطقه اجرا و راه‌اندازی شده است.

وی با تأکید بر اینکه شهرداری منطقه 11 اصفهان در راستای اجرای پروژه‌های مختلف از مشارکت شهروندان استفاده می‌کند، اذعان داشت: تمامی این پروژه‌ها در راستای ایجاد عدالت و تأمین زیر‌ساخت‌های فرهنگی، تفریحی و خدماتی در این منطقه اجرا می‌شود.

انتهای پیام/63004/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول