اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر زنجان:

بودجه شهرداری باید با دقت بیشتری تنظیم شود

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر زنجان به تغییرات به وجود آمده در قیمت‌های اجناس اشاره کرد و گفت: بودجه شهرداری باید باد دقت و وسواس بیشتری تدوین شود تا مردم متحمل فشار نشوند.

بودجه شهرداری باید با دقت بیشتری تنظیم شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مسعودرضا خوشنام ظهر امروز در جلسه علنی شورای شهر زنجان اظهار داشت: مردم ایران در راهپیمایی 22 بهمن وحدت و همدلی خود را به رخ استکبار کشیدند.

وی به اشاره به عقب‌نشینی مقطعی دشمنان از فشارهای رسانه‌ای افزود: آن‌ها دست از توطئه‌های خود بر ضد نظام جمهوری اسلامی بر نمی‌دارند و مطمئناً با دستاویز دیگر باز می‌گردند.

عضو شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به بررسی بودجه شهرداری زنجان در شورا اضافه کرد: بودجه سال‌جاری شهرداری زنجان در دو بخش عمرانی و جاری، خدماتی تدوین شده است.

خوشنام 60 درصد از بودجه شهرداری زنجان را عمرانی و 40 درصد را مربوط به خدمات شهری و جاری اعلام کرد.

وی به تغییرات به وجود آمده در قیمت‌های اجناس اشاره و تصریح کرد: بودجه شهرداری زنجان باید باد دقت و وسواس بیشتری تدوین شده است.

عضو شورای اسلامی شهر زنجان اضافه کرد: در تنظیم بودجه شهرداری زنجان نباید به مردم فشار آورد.

*لزوم توجه به مشکلات مناطق محروم شهر

وی بر لزوم توجه به مناطق محروم شهر زنجان تاکید کرد و گفت: مناطقی مانند کوی خرداد، فاطمیه، اسلام‌آباد، حسینیه، فرودگاه، دباغ‌ها نیاز به توجه بیشتر دارند.

خوشنام با بیان بیشترین بار ترافیک اغلب در مناطق محروم و قدیمی شهر است، ادامه داد: برای رفع مشکلات این مناطق باید اقداماتی متناسب انجام داد.

وی بر بررسی دقیق بودجه شهرداری زنجان تاکید کرد و گفت: درآمد و هزینه‌های شهرداری زنجان باید با دقت و وسواس بیشتری تدوین شود.

عضو شورای اسلامی شهر زنجان به نیاز برخی مناطق شهر زنجان به احداث زیرگذرها اشاره و تصریح کرد: میدان‌های مدرس، ارتش و تقاطع تربیت نیاز به احداث زیرگذر دارند.

وی وجود بازارچه‌های میوه و تره‌بار را از دیگر نیازهای شهر زنجان عنوان کرد و گفت: هنوز هیچ اقدامی در این مورد انجام نشده است.

خوشنام به مطالعات انجام شده در مورد احداث مونوریل در شهر زنجان اشاره کرد و گفت: گروه مطالعاتی جدید احداث مونوریل در این شهر را غیر ضروری اعلام کرده است.

وی طرح احداث مونوریل را برای آینده استان زنجان دانست و اضافه کرد: با توجه به کلانشهر شدن شهر زنجان احداث مونوریل برای بهبود رفت و آمد در آینده از ضروریات محسوب می‌شود.

عضو شورای اسلامی شهر زنجان رتبه شهرداری زنجان را در بین رتبه‌بندی‌های انجام شده، 11 عنوان کرد.

انتهای پیام/73004/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول