اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گزارش فارس از مراسم معارفه فرماندار دماوند

از روایت گاف مجری برنامه تا اختصاص بودجه به تولیدی‏های تهران

خبرگزاری فارس: استاندار تهران در آیین معارفه فرماندار جدید شهرستان دماوند ضمن روایت گاف مجری برنامه در مراسمی، از اختصاص بودجه به تولیدی‏های این استان خبر داد.

از روایت گاف مجری برنامه تا اختصاص بودجه به تولیدی‏های تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، مرتضی تمدن عصر امروز در آیین تودیع و معارفه فرمانداران قدیم و جدید شهرستان دماوند که با حضور معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران، امام جمعه شهرهای پردیس، بومهن، رودهن و آبعلی و شماری از مسئولان استانی و محلی در فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: بهترین راه برای تشخیص عملکرد مسئولان در مناطق مختلف، دریافت نظرات مردمی است.

وی ادامه داد: اگر مردم در مراسم تودیع و معارفه از شیوه عمل و مدیریت مسئول قبلی ابراز رضایت کنند، کار او خوب بوده، در غیر اینصورت بی‏شک یک جای کار می‏لنگد.

تمدن خاطرنشان کرد: باید نشست‏ها و جلسات در فرمانداری شهرستان دماوند یکی بعد از دیگری برگزار شود تا خدماتی شایسته به مردم ارائه شود.

استاندار تهران تصریح کرد: در حال حاضر دولت با نزدیکی به پایان سال، اختصاص بودجه‏های عمرانی به مناطق مختلف را در دستور کار خود قرار داده است.

وی افزود: مسئولان ادارات مختلف باید با کمک مسئولان اداره‏کل خود نسبت به اخذ این اعتبارات اقدام کنند تا خدای نکرده شهرستان در این میان عقب نماند.

تمدن اضافه کرد: باید با استفاده از بودجه‏های عمرانی از این دست پروژه‏های مهر ماندگار، طرح‏های نیمه‏تمام و مصوبات سفرهای هیئت دولت را تکمیل کرد.

*اختصاص بودجه به تولیدی‏های تهران

استاندار تهران یادآور شد: علاوه بر این، اعتباری برای اختصاص به کارخانجات تولیدی استان تهران در نظر گرفته شده است تا این واحدهای صنعتی مشکلات مالی خود را رفع کنند.

وی ابراز داشت: در حال حاضر برخی از صنایع ما با کاستی‏هایی مواجه هستند و این مبالغ می‏تواند به وضع سرمایه در گردش آنها کمک کند.

تمدن با روایت خاطره‏ای از آیین تودیع خود در سال‏های گذشته اذعان داشت: روزی قرار بود تا من در مسئولیت قبلی خود تودیع و مدیر دیگری جایگزین شود.

استاندار تهران افزود: اما در این بین، مجری برنامه که البته قصد احترام به من و آن مسئول را داشت با قرائت برعکس بیت شعر اغلب رایج در ماه مبارک رمضان «صد شکر که این آمد و صد حیف که آن رفت» آن را به اشتباه «صد حیف که این آمد و صد شکر که آن رفت» خواند.

*از وضع معیشتی مردم غافل نشوید

استاندار تهران با اشاره به نزدیکی به ایام نوروز 92 خاطرنشان کرد: فرمانداران شهرستان‏های تهران در آستانه ورود به روزهای پایانی سال در خصوص وضع معیشتی مردم وظایف سنگینی بر عهده دارند.

تمدن بیان داشت: باید در این روزها بازارچه‏ها، فروشگاه‏های عرضه مستقیم کالا و مراکز فروش با قیمت مناسب در مناطق مختلف استان تهران ایجاد شود.

وی اضافه کرد: مردم این روزها در انتظار کمک و یاری مسئولان هستند؛ یک لحظه اتاق جلسات فرمانداری‏های استان تهران نباید بیکار بماند.

استاندار تهران در پایان متذکر شد: دولت برای جبران کاهش میزان یارانه قصد پرداخت ما‏به‌التفاوتی را دارد؛ نباید با اتفاقات ناگوار، شیرینی دریافت این مبلغ را به کام مردم تلخ کند.

انتهای پیام/2568/ذ40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول