اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس:

بودجه فرهنگی باید متناسب با تهاجم فرهنگی دشمنان باشد

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: بودجه فرهنگی سال 92 باید متناسب با شرایط خاص کشور و تهاجم فرهنگی دشمنان باشد.

بودجه فرهنگی باید متناسب با تهاجم فرهنگی دشمنان باشد

بیژن نوباوه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: پس از پایان جنگ تحمیلی، کشورهای غربی و دشمنان اسلام و انقلاب به این نتیجه رسیدند که از راه‌های نظامی نمی‌توانند ملت ایران را وادار به عقب‌نشینی کنند.

وی تصریح کرد: 8 سال دفاع مقدس در برابر ارتش رژیم بعث عراق که از سوی بیش از 40 کشور اروپایی و آسیایی حمایت می‌شد، به غربی‌ها ثابت کرد که این مردم هرگز به زانو در نمی‌آیند و برای رسیدن به اهداف و آرمان‌های خود از هیچ تلاشی فروگذاری نمی‌کنند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در خانه ملت افزود: به همین دلیل توطئه منحرف ساختن ذهن جوانان ایران اسلامی را با هدف دور ساختن آنها از فرهنگ ایثار و شهادت در دستور کار خود قرار دادند.

نوباوه با اشاره به هشدارهای مکرر رهبر انقلاب مبنی بر ضرورت هوشیاری در برابر تهاجم فرهنگی دشمنان گفت: خوشبختانه مردم بیدار و با بصیرت هستند و اقدامات مناسب و مطلوبی نیز از سوی مسئولان برای مقابله با تهاجم فرهنگی صورت گرفته است.

وی متذکر شد: با این وجود کار بسیار مشکلی در پیش داریم و باید از همه ابزارها، توانمندی‌ها و پتانسیل‌های موجود برای خنثی‌سازی توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان بر ضد باورها و اصول خود استفاده کنیم.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در خانه ملت با اشاره به تبلیغات گسترده بر ضد باورهای جوانان ایران اسلامی گفت: غربی‌ها برای کارهای خود هزینه‌های هنگفتی را صرف می‌کنند و با استفاده از بودجه‌های میلیاردی به صورت شبانه‌روزی علیه ملت ایران توطئه می‌کنند.

نوباوه بیان داشت: در چنین شرایطی ما نیز باید از همه ابزار موجود در کشور به بهترین شکل استفاده کنیم و به طور طبیعی باید بودجه لازم برای این مهم نیز فراهم باشد.

وی با اشاره به در پیش بودن بررسی لایحه بودجه سال 92 کل کشور در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به شرایط خاصی که در کشورمان داریم، باید بودجه‌های لازم برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان به تصویب رسیده و در سال آینده از این بابت نباید مشکلی داشته باشیم.

نوباوه در پایان تاکید کرد: به طور قطع با این درآمدهای کشور نمی‌توانیم بودجه کاملی برای حوزه فرهنگ در نظر بگیریم، اما کمیسیون فرهنگی مجلس در تلاش است تا از دارایی‌های موجود، بیشترین سهم برای حوزه فرهنگی کشور در نظر گرفته شود و امیدواریم این تلاش با همراهی دیگر نمایندگان مجلس به نتیجه مطلوب برسد.

انتهای پیام/2302/ت30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول